Mengotti aduce Gucci in Romania

De Unica.ro, pe

„Romania este prima tara straina in care deschidem un magazin, in afara Italiei unde …
Mengotti aduce Gucci in Romania „Romania este prima tara straina in care deschidem un magazin, in afara Italiei unde detinem un lant de 12 magazine multibrand. Investitia necesara pentru patrunderea pe piata romaneasca si deschiderea acestui magazin cu branduri de lux s-a ridicat la circa 1.300.000 euro.”, declara Adriano Mengotti in urma cu un an, la evenimentul de inaugurare a magazinului de pe Calea Victoriei.

In ziua de 19 martie 2009, magazinul Mengotti a celebrat un an de la deschidere si totodata imbogatirea portofoliului bucurestean cu un nou brand care vine sa sustina clasicul rafinament italian: Gucci.

Colectia de accesorii Gucci este reprezentata prin item-urile sale clasice, accentele sezonului fiind date de texturi si culori. Adriano Mengotti nu ascunde presiunea riscului pe care o exercita ceea ce el numeste „cea mai grava criza economica cu care m-am confruntat de-a lungul experientei mele profesionale”, dar este pregatit pentru a o infrunta printr-o surpriza extraordinara pentru cei pasionati de moda. Astfel, a incredintat echipei sale de la Bucuresti lansarea in exclusivitate a liniei de accesorii a brandului Gucci in Romania, urmand ca din sezonul Toamna/Iarna 2009-2010, colectia sa fie adusa integral. Constient de potentialul extraordinar pe care il are o marca de prestigiu, stimuleaza in aceasta maniera clientela exclusivista din Bucuresti si se asteapta la o crestere a vanzarilor cu 10% in cel mai scurt timp.

Intreaga selectie Mengotti Primavara/Vara ’09 seduce si are amprenta emotiei simturilor. Colectiile Gucci, Prada, Prada Linea Rossa, Fendi, Valentino, Dolce&Gabbana, Giorgio Armani, Emporio Armani, Etro, Giambattista Valli, Ermanno Scervino, Moncler, Loro Piana, 6267, Aquilano.Raimondi, Cesare Paciotti, brand-uri de moda high-end reunite sub conceptul „Made in Italy”, dau Bucurestiului parfumul unei pasarele de moda. Naturaletea si eleganta stilului italian au fost subliniate in ziua aniversarii si prin insufletirea vitrinei cu ajutorul unor manechine vii care pareau desprinse din campaniile de promovare Primavara/Vara 2009, dand senzatia trecatorilor ca sunt martorii unei expozitii de moda.

Pentru colectia „Made in Italy” a acestui sezon a fost nevoie de o investitie in valoare de 1.500.000 de euro, ceva mai ridicata decat cea din sezonul toamna/iarna 08/09 care a fost compusa din produse in valoare de 1.350.000 euro.

Magazinul de pe Calea Victoriei isi imbogateste oferta cu fiecare sezon in parte, aducand de fiecare data produse in exclusivitate pe piata din Romania. Pentru colectia primavara-vara 2008 au fost aduse in magazinul din Bucuresti 2800 produse, pentru ca din luna iunie a aceluiasi an sa fie expusa spre vanzare colectia toamna-iarna 08/09, cu peste 6500 de piese vestimentare.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!