Cum să consumi curcuma. Top 3 reţete delicioase

De Diana Zagrean, pe

Curcuma sau turmericul este o rădăcină plină de beneficii pentru sănătate. Vezi cum să o amesteci în mâncare astfel încât să te poţi bucura de efectele ei.
 

Omletă cu turmeric

Ai nevoie de ouă, ceapă roşie, roşii, pătrunjel, turmeric şi puţină pudră de chilli. Aestecă toate ingredientele mai puţin ceapa, pe care o căleşti în puţin unt sau ulei de măsline. Când ceapa devine translucidă, adaugă ouăle amestecate cu restul ingredientelor. Asezonează cu condimente după gust şi serveşte cu pâine integrală.

Smoothie antiinflamator

Ai nevoie de apă de cocos, mandarine, ghimbir, curcumă, sirop de agave, fulgi de cocos şi puţin ovăz fulgi. Amestecă toate ingredientele în blender şi consumă rece sau chiar cu câteva cuburi de gheaţă sau gheaţă pisată.

Fripturi sănătoase

Puţin turmeric peste pui, fructe de mare sau peşte oferă o aromă deosebită, un plus de antioxidanţi şi un bun mediament împotriva bolilor inflamatorii.
Fă un baiţ din ulei de măsline, suc de lămâie sau portocale, condimente (în funcţie de friptură: măghiran pentru porc, rozmarin pentru pui, cimbru, mentă pentru miel şi vită) şi turmeric. Lasă carnea de pui sau vită la marinat în acest baiţ sănătos şi vei avea o aromă incredibilă de la curcumă, care seamănă parţial cu ghimbirul şi parţial cu piperul.
Sursa foto: Shutterstock
 
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!