(P) Comunicat de presă – Casa de Bijuterii Sabion

De Unica.ro pe

Casa de Bijuterii Sabion: verighetele reprezintă 40% din bijuteriile din aur cumpărate de români. Premieră: verighete unice în lume, cu motive tradiționale – Colecția Festin

În 2020, cele mai vândute bijuterii din aur ale Casei de Bijuterii Sabion au fost verighetele, un procent de 40% din total, constatându-se o creștere semnificativă față de aceeași perioadă a anului precedent, potrivit datelor furnizate de brandul românesc. 15% dintre bijuteriile achiziționate au fost cercei, inclusiv cercei pentru copii, 25% dintre achiziții sunt reprezentate de inele iar brățările, seturile de bijuterii, butonii pentru bărbați și alte accesorii se încadrează în restul de 20%.

6 din 10 cupluri preferă verighetele din aur de 14 karate iar restul aleg verighete din aur de 18 karate sau din alte metale prețioase precum tantalul sau platina.

(P) Comunicat de presă - Casa de Bijuterii Sabion

Am sesizat încă din 2019 un interes crescând pe piața bijuteriilor pentru piesele cu teme simbolico-spirituale, mai mult de jumătate dintre solicitările la comandă fiind de acest fel. De aceea, am decis să abordăm simbolistica tradițională și spirituală în propriile noastre colecții de verighete. Colecția Festin este, în primul rând, o manifestare spirituală autentică. Cuvântul-cheie de la care procesul de creație a început rămâne și de această dată  „familia”: fiecare verighetă înfățișează motive tradiționale sau simboluri spirituale care trimit la autenticitatea românească.

Modelele transmit câte o poveste proprie, care îi așteaptă pe cei îndrăgostiți să se identifice cu ea și să o adapteze, în continuare, poveștii lor de viață. Dorim să binecuvântăm crearea noilor familii, care să cunoască prosperitatea, fertilitatea și avuția interioară. Am descris colecția ca ie a trecutului și prezentului pentru că ea leagă simbolistica tradițională de actualitatea vremurilor noastre, cele în care omul are nevoie, poate mai mult ca niciodată, de binecuvântarea divină.” – afirmă Claudiu Bologa, C.E.O SABION ELEN.

Printre motivele centrale ale verighetelor din colecția Festin se numără hora, inima, soarele și alte 5 elemente captivante care se vor dezvălui treptat.

Costurile bijuteriilor la comandă variază între 1.000 lei și 35.000 lei, în funcție de grandoarea și complexitatea modelului. 

Cele mai scumpe verighete din gama de bijuterii Sabion rămân modelele din aur de 18 karate și tantal, unice pe piața internațională – cel mai scump model comercializat online având prețul de 15.110 lei.

(P) Comunicat de presă - Casa de Bijuterii Sabion

Prețurile actuale ale bijuteriilor  din portofoliul Sabion variază între 125 lei (piercing) și 30.000 euro (bijuterii complexe cu pietre prețioase deosebite, realizate manual).

Despre Colecția Festin 

Casa de Bijuterii Sabion anunță lansarea unei colecții de verighete unice pe piața mondială: Colecția Festin.

Principiul de la care a început procesul de creație este familia românească: fiecare verighetă a fost gândită ca alegere pentru o viață a celor care se căsătoresc și întemeiază o familie.

Colecția Festin este disponibilă momentan exclusiv online, pe site-ul casei de bijuterii: www.sabion.ro/colectia-festin”.

(P) Comunicat de presă - Casa de Bijuterii Sabion

Despre Casa de Bijuterii Sabion

Casa de Bijuterii Sabion se definește ca afacere românească de familie, cu tradiție, brand lansat  din 1998. Sediul, precum și atelierele de creație și producție se află în Târgu Mureș. Brandul susține realizarea manuală a bijuteriilor la nivel de artă și comercializarea acestora cu ajutorul unei echipe de profesioniști formată din peste 40 de bijutieri și peste 60 de consilieri specializați.

(P) Comunicat de presă - Casa de Bijuterii Sabion

Sabion acoperă plaja națională a comerțului de bijuterii, piesele brandului putând fi achiziționate atât din magazinele proprii cât și din magazinele comercianților parteneri. Activează pe piață cu locații de lux, precum magazinul situat în inima capitalei, Galeriile Sabion, locație creată de către artiștii Sabion, câștigătoare a premiului Cel mai frumos magazin din lume într-un centru comercial în cadrul competiției A.R.E. Design Awards din 2011 și 2013, desfășurată la Las Vegas.