Inna are 9 milioane de fani pe Facebook, este cel mai bine vândut artist Universal Music al momentului, în Turcia şi în Spania i-a surclasat pe Rihanna şi Black Eyed Peas, însă mărturiseşte că nu a numărat niciodată banii câştigaţi din muzică. Luana Dăneţ a aflat ce se ascunde în spatele acestor performanţe incredibile.
Într-o dimineaţă perfectă de vară, ne-am dat întâlnire cu Inna la ieşirea din Bucureşti. Urma o zi fierbinte de shooting, iar toate detaliile erau bine puse la punct: un motor nou-nouţ Harley-Davidson ne aştepta, iar stylingul conceput de Roxana şi Domnica promitea să încingă imaginaţia întregii echipe.
Cu tot optimismul nostru, când am ieşit afară pentru prima fotografie, a început o ploaie torenţială. Situaţia s-a repetat fără excepţie de fiecare dată când eram gata să schimbăm cadrul. În aceste condiţii, mărturisesc că m-aş fi aşteptat ca Inna să îşi piardă răbdarea, mai ales că tocmai se întorsese de la un concert din Antalya şi urma ca după şedinţa foto să intre în studio să înregistreze!
Nu numai că nu s-a plâns nici o secundă, dar până nu a fost convinsă că totul este perfect, nu s-a putut relaxa deloc. Vezi interviul pe viva.ro. CLICK AICI!