Medicul Mihai Craiu avertizează asupra combinațiilor mortale de medicamente anti-COVID-19, care circulă pe internet

De Unica.ro, pe Ultimul update Vineri, 15 octombrie 2021, 18:03

Medicul pediatru Mihai Craiu trage un semanl de alarmă cu privire la persoanele infectate cu SARS-CoV-2 care aleg să se trateze singuri, acasă, de boală.

Medicul spune că există în mediul online diverse combinații de medicamente pentru tratarea COVID-19 care sunt extrem de periculoase pentru sănătate, ce pot duce chiar la deces.

“Nu vă mai tratați singuri!!! Acum când au crescut impresionant de mult pacientii ce au o boală acută (COVID-19 și altele) există o presiune imensă pe sistemul medical românesc. Toate inabilitațile sale ies la suprafață. Toate masurile nepotrivite se decontează acum.

DAR… Va rog din suflet nu vă mai tratați, singuri, acasă, după retete „faimoase” care circulă pe net.

Citeşte şi: Apelul disperat al șefului DSP Arad: birocrația contribuie la mortalitatea COVID-19

Combinația posibil MORTALĂ o iau acum mii de oameni în România, deseori fără nici un consult medical :

Azitromicină sau alt macrolid + Antihistaminice + Ventolin.

Eventual și hidroxiclorochină”, a scris Mihai Craiu, pe pagina de facebook pe care o administrează, „Spitalul Virtual pentru Copii”.

Expertul în sănătate a explicat apoi cât de grave sunt consecințele administrării unor astfel de tratamente.

“Puteți să muriți din cauza acestui tratament dacă îl luați de capul vostru fără consult medical.

Ce zic protocoalele medicale?

1. Azitromicina poate avea interacțiuni severe cu alte medicamente, crescând toxicitatea cardiacă foarte mult. Prima pe listă e hidroxiclorochina – https://www.webmd.com/…/det…/list-interaction-medication

Citeşte şi: Angajații nevaccinați din sistemul de sănătate, public sau privat, obligați să se testeze pe banii lor

2. Se știe că asocierea de Azitromicină cu unele antihistaminice poate crește riscul de aritmie cardiacă prin prelungirea intervalului QTc pe EKG. Poate să apară aritmie și la omul aparent sănatos. Se cheamă torsada vârfurilor această aritmie specială… https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/17546486/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6643131/

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7703471/

3. Ventolinul/salbutamolul poate avea toxicitate cardiacă și produce agitație și tahicardie, chiar și la persoane perfect sănătoase…

Nu vă mai automedicați căci există riscuri mortale!!!”, a adăugat medicul.

Foto – 123rf.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!