Carmen Brumă: Ce mănânci rapid și sănătos seara când nu ai timp să gătești

De Unica.ro, pe Ultimul update Marți, 16 martie 2021, 14:43

Se întâmplă adesea ca seara, după o zi în care nu-ți mai vezi capul de treburi, să nu ai nici inspirație, nici chef și nici putere să gătești ceva elaborat. Dar masa de seară este la fel de importantă ca restul meselor de peste zi pentru un stil de viață echilibrat și sănătos, iar cum nu poți sări peste ea, ce alegi să pui rapid în farfurie ca să-ți astâmperi foamea, fără riscul de a te îngrășa?

Citeşte şi: Cum prepară Carmen Brumă salata dietetică de post

Carmen Brumă, experta în nutriție echilibrată și antrenamente fizice, are două rețete ideale de preparat ultra rapid seara, când nu-ți vrei să mai gătești nimic.

Propunerile ei sunt echilibrate din punct de vedere nutrițional, sunt ușoare și se pregătesc în mai puțin de 15 minute.

Citește gratuit ediția de martie a revistei Unica. O găsești AICI

Iată două propuneri de cină sănătoasă, pe bază de pește, recomandate de Carmen Brumă:

Macrou cu legume sotate

Carmen Brumă: Ce mănânci rapid și sănătos seara când nu ai timp să gătești

Ingrediente (cantitățiile se vor ajusta în funcție de numărul mesenilor): broccoli, ciuperci, morcovi, o conservă de macrou la grătar în suc natur (se găsește în orice supermarket), 2 lingurițe de unt, sare.

Mod de preparare: Legumele, dacă nu sunt congelate și gata porționate se curăță și se taie în bucăți de aceeași mărime (pentru a se găti în același timp), se prepară la abur, iar apoi se trag rapid la tigaie, în unt. La sfârșit, se asezonează cu sare, după gust. Legumele sotate se servesc cu peștele din conservă.

Citeşte şi: Carmen Brumă: Cum slăbești după sărbători în 5 pași simpli

Salată rapidă cu ton

Carmen Brumă: Ce mănânci rapid și sănătos seara când nu ai timp să gătești

Ingrediente: o conserve de ton în suc propriu, o pungă de salată verde, 2 linguri boabe de porumb, o jumătate de ceapă, 3-4 roșii cherry, 1 lipie, sare, dressing pentru salată (2 linguri ulei de cânepă sau de măsline, zeama de la o jumătate de lămâie, un vârf de linguriță de muștar, o jumătate de linguriță de miere).

Mod de preparare: Într-un bol se amestecă frunzele de slată, roșiile tăiate pe jumătate, porumbul, ceapa feliată subțire și dressingul. Salata se asezonează cu sare, după gust, și se servește cu toul din conservă.

Poftă bună!

Foto – Facebook

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!