Cori Grămescu – rețeta de clătite sănătoase

De Unica.ro, pe

Cui nu-i plac clătitele? Clătitele se numără printre acele deserturi cărora pur și simplu nu le poți rezista. Se fac ușor, pot fi combinate cu o mulțime de dulcețuri, creme dulci, fructe sau chiar alimente sărate și satisfac până și poftele celor mai mofturiși.

Citește gratuit ediția de martie a revistei Unica. O găsești AICI

Dacă vă numărați printre persoanele care nu pot refuza niciodată o porție de clătite gustoase, dar ați decis în ultima vreme să vă schimbați regimul alimentar pentru a mai pierde câteva kilograme, avem o veste bună – există și o variantă de clătite „prietenoase” cu silueta, care pot fi consumate din când în când chiar dacă sunteți la regim.

Citeşte şi: Exclusiv! De ce nu funcționează curele de slăbire? Cori Grămescu, despre secretul unei diete eficiente

Cori Grămescu, coach în nutriție și alimentație sănătoasă, a prezentat pe pagina sa de socializare rețeta clătitelor sănătoase, ce pot fi mâncate la micul dejun:

„Mâncatul sănătos se bazează mai ales pe creativitate. Iată o reţetă simplă şi destul de sănătoasă pentru zilele în care aveţi poftă de ceva dulce: clătite de ovăz cu iaurt. Vi le recomand la micul dejun, sunt o schimbare binevenită de la iaurtul cu fulgi. Aveți nevoie de 4-5 linguri de tărâţe de ovăz care se amestecă bine cu un iaurt cremos 2% grăsime și 2 ouă. Se fac în tigaie la foc mic, ideal e să folosiţi o tigaie ceramică. Se decorează cu iaurt (se poate îndulci iaurtul cu erithryol, un îndulcitor natural fără impact insulinic) şi o lingură de dulceaţă de prune fără zahăr sau câteva fructe proaspete.

Foto – Facebook

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro