Te pregăteşti de nuntă? Organizarea îţi dă bătăi de cap? DoYou.ro îţi dă soluţia: unelte gratuite pentru organizarea nunţii.
Prin www.DoYou.ro incercam sa venim in ajutorul miresicilor printr-o platforma care le ofera uneltele necesare pentru organizarea nuntii, usor de folosit si chiar distractiv.
Pe langa langa liste de sarcini, programari si calcul al bugetului aveti la dispozitie si unelte unice in Romania precum planificatorul meselor, utilizabil si pe tablete sau smart phone cu ajutorul careia puteti recrea cu usurinta planul restaurantului si chiar sa asezati invitatii la mese. Tot gratuit va puteti crea si un mic website dedicat nuntii voastre.
7 unelte usor de folosit pentru organizarea nuntii perfecte.
1. Site gratuit de nunta
Aveti ocazia sa creati un mic site web dedicat nuntii voastre. Va alegeti design-ul, incarcati poze in galeria de imagini, anuntati invitatii in legatura cu locatiile pentru cununia civila, cea religioasa si petrecerea de la restaurant. Apoi scrieti cateva cuvinte despre voi, putand tine chiar si un mic jurnal prin care va anuntati prietenii despre diferite elemente ce tin de nunta voastra.
2. Administrare invitati
Dupa ce data si locatia au fost stabilite, o mare parte din atentie va fi indreptata persoanelor pentru care depuneti atata truda: invitatii vostri la nunta. Mai mult decat o lista de nume, aceasta unealta va permite adaugarea tuturor persoanelor pe care aveti de gand sa le invitati la nunta voastra precum si gruparea lor pe familii sau cercuri de interese.
Pentru fiecare persoana in parte puteti scrie numarul de telefon, adresa (fizica si de email) precum si notite pentru persoanele care necesita atentie deosebita (de exemplu meniu vegetarian). Odata ce aveti lista completa puteti marca pentru fiecare persoana daca i-a fost trimisa invitatia, daca a acceptat-o sau a refuzat-o si foarte folositor, puteti vedea persoanele pentru care inca asteptati raspuns.
3. Planul Meselor
De departe unealta noastra preferata, planul meselor este un mod perfect de a combina munca de organizare cu distractia si creativitatea.
Avand la dispozitie specificatiile restaurantului (marimea salii si un plan al acesteia), numarul si numele persoanelor din unealta de administrare invitati, puteti incepe lucrul la planificarea asezarii la mese. Intuitiv si usor de utilizat, functionand perfect pe tablete, acest tool va permite plasarea meselor (rotunde, patrate sau dreptunghiulare) pe planul salii si alegerea numarului de scaune pentru fiecare in parte. Invitatii se gasesc intr-o lista alaturata de unde pot fi mutati pe cate un scaun iar voi puteti stabili foarte usor unde si langa cine va sta fiecare persoana, daca e nevoie de o masa mai mare pentru un anumit grup sau daca e nevoie sa amestecati putin lucrurile pentru a evita monotonia intr-o anumita zona a salii. Pe langa mesele invitatilor, unealta va permite sa plasati si ringul de dans, scena, masa tortului, barul si multe altele, oferindu-va o posibilitate unica de a planifica totul intr-un mod atat de simplu. Dupa realizarea acestui plan, nu ramane decat sa il listati si sa il expuneti in ziua nuntii la intrarea restaurantului.
4. Galeria de imagini
Va oferim propriul vostru “Pinterest”, putand adauga la galeria de favorite tot felul de imagini ale produselor si serviciilor necesare pentru nunta voastra. Astfel printr-un singur click veti avea la un loc toate informatiile necesare despre ofertele furnizorilor preferati, rochiile, restaurantele sau cameramanii pe care ii considerati potriviti pentru nunta voastra, impreuna cu toate detaliile de contact, oferta in sine si pretul acestora.
5. Lista de sarcini
Organizarea unei nunti reusite incepe cu un plan bine pus la punct iar cu ajutorul acestei unelte aveti posibilitatea de a tine evidenta tuturor sarcinilor de rezolvat inainte de nunta. Avantajul este ca sunt toate la un loc si accesibile oricand, de pe orice calculator sau dispozitiv conectat la internet. Spre deosebire de un simplu document unde apar insiruite doar “lucruri de facut” acest tool permite stabilirea de termene limita (si notificari daca acestea sunt depasite). Satisfactia marcarii unei sarcini ca “rezolvata” inainte de termenul impus va prevesti o nunta reusita si va da un puternic imbold de a continua cu aceeasi eficienta munca de organizare.
6. Jurnalul de programari
Mergand mana in mana cu Lista de Sarcini, aceasta unealta va tine la un loc toate programarile, intalnirile si discutiile cu familia sau furnizorii pentru a asigura buna organizare a acelor elemente care nu tin in totalitate de voi. Astfel, aveti oricand acces la agenda voastra zilnica si nu riscati sa pierdeti sau sa intarziati la o intalnire, accesibil de acasa sau chiar de pe telefon.
In cazul in care este necesara o reprogramare, puteti consulta intreaga lista pentru a vedea ziua sau intervalul orar cel mai convenabil. Si pentru a fi pregatiti, aveti posibilitatea de a nota numarul de telefon, adresa , persoana de contact si orice alte informatii suplimentare pentru fiecare programare in parte.
7. Planificarea bugetului
O nunta presupune pe langa intreaga munca de planificare si multe cheltuieli iar un calcul mental al acestora poate fi coplesitor. O simpla lista de cumparaturi nu este suficienta cu aceasta ocazie. Aceasta unealta va da posibilitatea de a stabili atat un buget pentru intreaga nunta cat si pentru fiecare cheltuiala in parte (avand posibilitatea de a adauga oricate elemente considerati necesare). Daca lista este actualizata dupa fiecare achizitie puteti observa din timp daca va incadrati sau nu in buget, daca e nevoie sa reduceti unele cheltuieli sau daca ati economisit suficient pentru a va permite cateva mici extravagante. In fine, in cazul in care ati hotarat in familie sa impartiti cheltuielile nuntii, puteti specifica pentru fiecare in parte cine o va suporta.