Cât trebuie să mergi pe jos ca să slăbești

Curele de slăbire nu sunt la fel de eficiente dacă nu facem și mișcare, iar multe dintre noi consideră mersul până la serviciu ca făcând parte din această categorie.

Mersi poate fi o variantă prin care să slăbim sănătos și fără prea mult efort fizic, însă cât de mulți pași trebuie să faci într-o zi ca să reușești să dai jos kilogramele? Părerile sunt împărțite. Unii specialiști spun că este nevie de 20.000 de pași pentru a avea rezultate, în stimp ce alții susțin că acest lucru ține de greutatea fiecăreia dintre noi.

Iată câteva ponturi despre cât și cum trebuie să mergi pe jos ca să slăbești.

Trainerul David Jeanty, care antrenează la o sală celebră din New York este de părere că atât greutatea corporală, cât și ritmul tău vor determina numărul de pași pe care trebuie să-i faci într-o zi ca să slăbești și să arzi un anumit număr de calorii. ”Dacă arzi mai multe calorii decât consumi, atunci vor începe să se vadă rezultatele. Dacă la 1,5 kilometri faci 2.000 de pași, arzi 100 de calorii. 500 de grame înseamnă 3.500 de calorii, așadar, ca să dai jos jumătate de kilogram pe săptămână ai nevoie de un deficit de 500 de calorii zilnic.

Citește și: Cum slăbești mâncând șuncă

Teoretic, ai nevoie de 10.000 de pași ca să slăbești, acesta fiind ritmul recomandat de orice antrenor. Însă mai sunt și alte lucruri de luat în seamă atunci când vrei să slăbești făcând acest tip de mișcare.

Instructorul Jason Tran ne sfătuiește să mergem la pas iute timp de 50 de minute pentru a arde 200 de calorii. Art Waltman, director of fiziologie la Universitatea din Virginia susține că există o legătură între instensitatea exercițiilor și hormonii care ard grăsimile. Așadar, dacă ritmul în care mergeți este mai intens există posibilitatea să eliberezi mult mai mulți astfel de hormoni.

Nu trebuie să mergi ca la maraton ca să slăbești, însă trebuie să mergi un pic mai repede decât o faci de obicei. Și nu uita că fiecare pas contează.

Nu mai urca în lift și ia-o pe scări, ne mai recomandă Jeanty, scările rulante, urcă-le, nu aștepta să te ducă ele la destinație, coboară o stație mai devreme și mergi pe jos.

Citește și: Cum îți îngrijești pielea atunci când faci sport

În timp ce te agli la serviciu, ieși după prânz din clădire și mergi 10 minute prin zonă. Aerul curat îți va face mult bine.

 

Recomandari
Spune-ne parerea ta
Glamour
Elle
Libertatea
Avantaje
Sfatul Medicului
Mai multe din Sănătate