Cori Grămescu recomandă: UltimatePilates pentru începătoare

De pe

Petreci ore întregi pe scaun, în fața computerului. Sedentarismul a început să-și spună cuvântul. Te doare spatele, nu mai ai condiție fizică și ai luat deja câteva kilograme în plus. Dacă te-ai decis să te reapuci de sport, UltimatePilates este antrenamentul ideal pentru a reveni la condiția fizică optimă.
Este o metoda extrem de sigură și eficientă, care se potrivește unei plaje imense de clienți. Vei observa o remodelare plăcută a corpului- tonifierea abdomenului, îmbunătățirea formei picioarelor în general și ameliorarea aspectului zonelor cu probleme- fese și coapse- și nu în ultimul rând, reducerea celulitei. Efecte pozitive apar și în ceea ce privește sănătatea spatelui, prin reducerea durerilor cauzate de poziția defectuoasă la birou.  Iată câteva dintre mișcările din blocul de exerciții pentru abdomen.

SIMPLE CRUNCH

Întinde-te pe spate, cu tălpile depărtate la nivelul bazinului și genunchii flexați. Degetele sunt împreunate sub zona cervicala, pentru a asigura o buna susținere a capului pe durata exercițiului. Menține aliniamentul neutru al umerilor, activând în mod egal pectoralul și mușchii din partea superioară a spatelui. Inspiră să te pregătești, apoi expiră și desprinde lent umerii și ceafa de pe sol. Inspiră și revino pe sol, vertebră cu vertebră. Execută 4 serii a câte 8 repetări.

Pentru mai multe exerciţii, dar şi poze elocvente, accsează blogul lui Cori Grămescu.

Cori Grămescu
Master Trainer Ultimate Pilates
www.ladyfit.ro!

Indiciul de astăzi, 24 iulie este cuvântul

PICIOARE

 

O tânără de 18 ani, elevă la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr” din București, a murit de meningită

O tânără de 18 ani, elevă la Colegiul Național „Gheorghe Lazăr” din București, a murit de meningită