Cu ce să te hidratezi la început de an ca să ai mai multă energie

De Libertatea pentru femei, pe

E greu să revii la muncă după o vacanţă plină de petreceri. Ca să ai mai multă energie, este foarte important să-ţi hidratezi organismul cum se cuvine, chiar dacă e iarnă. Iată care sunt cele mai bune alegeri.
Consumul lichidelor sănătoase este esenţial pentru a avea o stare fizică şi psihică bune, mai ales acum, când revii la birou după o vacanţă agitată.O hidratare corespunzătoare te ajută să slăbeşti şi să elimini mai repede toxinele acumulate în ultima perioadă. Iată cu ce să te hidratezi:

Limonada cu mentă

Acest suc natural hidratează şi este foarte bun la gust, deoarece combină aroma mentolată cu gustul acrişor de lămâie, peste care se poate adăuga puţină miere. Dacă preferi varianta dulce, încearcă să nu depăşeşti 500 ml de limonadă pe zi.

Ceaiul, sănătos şi delicios

Fie că îţi place ceaiul din fructe sau lăudatul ceai verde, cunoscut pentru efectele diuretice, antioxidante şi pentru conţinutul crescut de vitamine, alegerea ta va fi una bună. Ceaiul îţi curăţă organismul, nu îngraşă, iar în zilele friguroase, o cnă de ceai cald este exact ce-ţi trebuie ca să te simţi mai bine. După numai câteva minute, vei simţi efectul, care poate dura şi până la o jumătate de oră. Ceaiul de fructe poate fi băut în orice perioadă a zilei, iar cel negru şi verde este bine să fie consumate dimineaţa, în loc de cafea.

Apa este esenţială

Cel mai important efect al apei este hidratarea. Pe lângă acesta, apa ajută la slăbit atunci când o preferi în locul sucurilor carbogazoase sau al altor băuturi cu un conţinut mare de calorii. Apa nu are grăsimi, calorii sau carbohidraţi, aşa că poţi bea câtă doreşti. De asemenea, ajută la reducerea apetitului şi îţi poate da mai multă energie. Când esti deshidratată, acest lucru se poate manifesta prin oboseală sau ameţeală. În plus, apa ajută sistemul digestiv să digere corespunzător mâncarea şi este metoda naturală de detoxifiere a organismului.

Laptele este hrănitor şi protejează oasele

Un aliment foarte sănătos este laptele, deoarece conţine proteine, zinc, vitamine din complexul B, dar şi calciu. Acesta din urmă păstrează oasele puternice şi, din concluziile specialiştilor în nutriţie, ajută la pierderea kilogramelor nedorite. Potrivit acestora, consumul zilnic a aproximativ 400-500 ml de lapte, cu un conţinut scăzut de grăsime, favorizează pierderea kilogramelor într-un mod sănătos. În plus, în zilele reci, un pahar de lapte cald poate fi delicios.

Sucul de fructe şi legume

Sucurile naturale din fructe sau legume proaspete sunt o sursă foarte bună de vitamine. Le poţi tăia şi le poţi pune în blender, pentru a obţine un fresh sănătos şi consistent. În aceeaşi măsură sunt indicate sucurile naturale din portocale şi grepfrut. Cea mai bună perioadă a zilei pentru consumul fructelor este dimineaţa, iar doza zilnică recomandată este de 250 ml. Sucul de legume se poate consuma oricând, în orice cantitate.
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro