Cea mai bună dietă cu paste

De Libertatea pentru femei, pe Ultimul update Vineri, 26 iunie 2020, 16:01

Dieta cu paste este recomandată femeilor aflate înainte, în timpul și imediat după perioada de menopauză, persoanelor stresate sau care desfăşoară o activitate intensă, dar și celor care resimt schimbările trecerii de la un anotimp la altul.
Prima regulă pentru a scădea sănătos în greutate este să menții o balanță echilibrată în alimentație. Dieta cu paste te va ajuta să-ți controlezi foamea. Mai mult decât atât, include alimente ce conțin aminoacizi pe care organismul îi transformă în serotonină (hormonul care dă starea de bine).
După ce vei ajunge la greutatea dorită, poți respecta dieta câte 3 zile pe săptămână (la alegere) pentru a te menține. De asemenea, poți încerca să faci mișcare, dar doar cât îți permite organismul.

Tipuri de paste recomandate:

1. Pastele cu conținut mic de gluten – au mai multe proteine și mai puțini carbohidrați.
2. Pastele integrale de grâu – conțin vitaminele A, B, D, E și K, minerale (magneziu, fosfor, fier, calciu) și mai multe fibre decât pastele obișnuite.
3. Paste integrale colorate (fusilli cu legume) – au, pe lângă proprietățile pastelor integrale de grâu, și nutrienți din pătrunjel, spanac, morcovi, roșii etc.

LUNI

Mic dejun: O infuzie de ceai verde, suc de pomelo, două felii de pâine prăjită.
Ora 11:00: O infuzie de ceai verde.
Prânz: 60 g macaroane integrale din grâu cu legume (ardei roșu, dovlecel, praz și roșii) preparate cu puțin ulei de măsline.
Ora 17:00:  Un iaurt mic.
Cină: Supă de legume verzi cu
3 linguri de fidea; 500 g fructe (mere sau pere etc.).

MARȚI

Mic dejun: O infuzie de ceai verde, un suc de pomelo, două felii de pâine de secară cu 100 g brânză proaspătă.
Ora 11:00: O infuzie de ceai verde sau de anason.
Prânz: 60 g spaghete cu sos preparat din verdețuri proaspete (busuioc, pătrunjel, usturoi verde) și ulei de măsline; un bol de salată verde.
Ora 17:00: Un kiwi.
Cină: Supă de legume verzi cu 3 linguri de fulgi de grâu; 500 g fructe de sezon sau mere, pere etc.

MIERCURI

Mic dejun: O infuzie de ceai verde, un suc de pomelo, 3 linguri de cereale musli simple, o cană de lapte degresat.
Ora 11:00: Un iaurt mic degresat, o infuzie de ceai verde.
Prânz: Salată de andive cu brânză, două nuci, 30 g paste integrale colorate (fusilli) cu usturoi și pătrunjel.
Ora 17:00: O infuzie de ceai verde.
Cină: Supă de legume cu 3 linguri de fulgi de grâu, 100 g brânză proaspătă; un măr.

JOI

Mic dejun: O infuzie de ceai verde, un suc de mere, două felii de pâine prăjită.
Ora 11:00: O infuzie de ceai verde.
Prânz: 60 g macaroane integrale cu legume (ardei roșu, dovlecel, praz și roșii) preparate cu puțin ulei de măsline.
Ora 17:00: Un iaurt mic degresat.
Cină: 50 g paste integrale cu anghinare fierte și preparate cu legume proaspete la cuptor.

VINERI

Mic dejun: Un pahar cu suc de mere, 3 biscuiți integrali, o cană de lapte degresat.
Ora 11:00: Un iaurt mic degresat.
Prânz: Salată verde, 50 g spaghete integrale cu 100 g creveți decorticaţi preparați cu sos de roșii proaspăt, o linguriță de ulei de măsline, usturoi și pătrunjel.
Ora 17:00: O cană cu lapte.
Cină: 100 g brânză proaspătă cu salată de roșii și busuioc proaspăt; un măr.

SÂMBĂTĂ

Mic dejun: O felie de pâine cu marmeladă (fără adaos de zahăr), o infuzie de chimen, un iaurt degresat.
Ora 11:00: Un suc de struguri (obligatoriu).
Prânz: Salată de andive cu brânză, două nuci, 50 g paste integrale colorate (fusilli) cu usturoi și pătrunjel,
o infuzie de anason.
Ora 17:00: O infuzie de ceai verde, doi biscuiți cu conținut ridicat de fibre.
Cină: 50 g macaroane preparate cu puțin ulei de măsline, condimentate cu usturoi și pătrunjel; legume proaspete la cuptor.

DUMINICĂ

Mic dejun: O infuzie de ceai verde, un iaurt degresat, un măr.
Ora 11:00: O infuzie de ceai verde, un baton integral (cu tărâțe).
Prânz: Salată verde cu o linguriță de ulei de măsline la care se poate adăuga puțin oțet balsamic sau zeamă de lămâie; 100 g creveți, scoici sau midii.
Ora 17:00: Un shake de soia.
Cină: 50 g paste integrale cu 40 g brânză proaspătă, o jumătate de iaurt și pătrunjel tăiat mărunt; un măr copt.

Nu ezita sa citesti aceste retete simple cu paste! Iti vor face viata mai usoara!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!