O iarnă fără kilograme în plus

Iarna este un adevărat inamic al siluetei noastre: tot ceea ce ai pierdut vara se pune la loc, cu vârf şi îndesat, în anotimpul rece. Iată cum să te menţii în formă şi în această perioadă.

Iarna este sezonul mâncărurilor grase, al preparatelor de Crăciun şi al prăjiturilor de tot felul. În plus, lipsa legumelor şi a fructelor proaspete te face să te orientezi spre alimente mai săţioase, dar nu la fel de sănătoase. Poţi să mănânci corect şi iarna!
Noi îţi spunem ce:

Supele te încălzesc şi ţin de foame

Supa este o aliată de nădejde a siluetei, dar şi a sănătăţii tale. Legumele folosite în prepararea ei sunt bogate în fibre şi au un efect de stopare a foamei.
În plus, supa este un fel de mâncare care poate fi consumat în abundenţă deoarece are foarte puţine calorii. Fiind lichide, supele hidratează organismul şi ajută la digestie.

Carnea trebuie preparată corect

Pentru a prepara carnea, foloseşte tigăi antiaderente şi adaugă puţin ulei de măsline. Nu presăra condimente în feliile de carne. Alege în primul rând carne macră (pui, peşte, iepure) şi taie grăsimea de la cea de vită sau de porc. Pentru a evita ca mâncărurile să iasă uscate, adaugă în timpul preparării un sos slab de roşii, de soia sau puţin vin. Alcoolul se evaporă în timpul coacerii, dar rămâne aroma.

Ceaiul ajută la digestie

Ceaiurile  te  ajută  să îţi “încălzeşti” organismul fără să asimilezi calorii, dacă nu adaugi zahăr. Ceaiurile din plante cu calităţi diuretice  te ajută să te purifici în interior. Foloseşte infuziile din codiţe de cireşe, din flori de soc sau de albăstrele.

Supele şi ceaiurile calde nu trebuie să lipsească din meniul tău.

Loading...
Recomandari
Doctorul Zilei
Glamour
Elle
Sfatul Medicului
Mai multe din Dietă şi slăbire

FII PRIMA CARE AFLĂ

...tot ce trebuie să știe o femeie specială, ca tine

Abonează-te la newsletterul Unica și primești imediat un e-book GRATUIT
cu tendințele de toamnă-iarnă 2017-2018 în modă și frumusețe!

Vă recomandăm: