De ce săruri minerale are nevoie fiecare zodie

De Corina Buhagiar, pe

Ca să ai o sănătate înfloritoare e necesar să nu-ţi lipsească din organism anumite săruri minerale. Trei doctori: W.H. Schuessler, I.E. Perry şi G. Carey au evidenţiat că între necesarul
de săruri minerale din organism şi zodia în care este născută o persoană există o corespondenţă precisă.

Berbec: Fosfatul de potasiu. Insuficienţa acestei substanţe la nativii din Berbec duce la o funţionare defectuasă a sistemului nervos, în special a funcţiilor cerebrale. Alimentele care conţin fosfat de potasiu sunt: salată, varză, conopidă, spanac, ridichi, măsline, mere.

Taur: Sulfatul de sodiu. Reglează printre altele cantitatea de apă din organism, funcţionarea bilei şi a pancreasului. Surse naturale de sulfat de sodiu sunt: sfeclă, spanac, castraveţi, ceapă, dovleac.

Gemeni:
Clorura de potasiu. Mai ales la cei născuţi în Gemeni, insuficienţa acestei substanţe produce dificultăţi în funcţionarea aparatului respirator, îngreunarea procesului de regenerare a ţesuturilor. Surse naturale: fasole verde, morcovi, ţelină, asparagus, prune, caise, piersici.

Rac: Florura de calciu. Lipsa acesteia generează, mai ales la Raci, sistemul osos, dantura şi vederea. Surse naturale: secara şi gălbenuşul de ou crud.

Leu: Fosfatul de magneziu. Esenţial pentru formarea structurii scheletului şi funcţionarea nervilor motori, asimilarea calciului şi menţinerea fluidităţii sângelui. Se găseşte în: grâu, secară, alune, ţelină, lămâi, mere, nuci, smochine.

Fecioară: Sulfatul de potasiu. Vitală pentru această zodie este cea care reglează sunstanţele grase din organism, ajutând la transportul oxigenului în celule. Se găseşte în: andive, alune, măsline negre, portocale, grâu, secară şi ovăz germinate.

Balanţă: Fosfatul de sodiu. Menţine echilibrul între substanţele acide şi cele alcaline din corp. Lipsa lui provoacă, mai ales la Balanţe, suferinţe reumatice şi gută. Se găseşte în: fasole, cartofi, spanac, porumb, orez nedecorticat, alune, stafide, căpşuni.

Scorpion: Sulfatul de calciu. Esenţial în buna funcţionare a nasului, gurii, esofagului, intestinelor şi a aparatului reproducător. Alimente bogate în sulfat de calciu: conopida, asparagus, ridichi, prune, smochine.

Săgetător: Siliciul. Asigură stabilitatea sistemului termic al organismului şi rezistenţa sistemului nervos la solicitări intense. Se găseşte în mod natural în: smochine, prune, mere, căpşuni, coaja fructelor şi a legumelor, gălbenuşul de ou crud.

Capricorn: Fosfatul de calciu.  Substanţă minerală esenţială pentru formarea şi menţinerea calităţii sistemului osos, cât şi pentru producerea de sucuri gastrice. Mai ales la Capricorni lipsa ei poate provoca probleme dentare, deformări ale scheletului sau indigestii. Se găseşte în: varză, orez nedecorticat, alune, citrice şi lactate.

Vărsător: Clorura de sodiu (sarea de bucătărie). Reglează, printre altele, necesarul de lichide din organism. Dezechilibrul acestei substanţe duce la afecţiuni ale rinichilor, artrite, accidente vasculare. Sursele naturale sunt: spanacul, ţelina, varza, salata, porumb, alune, citrice.

Peşti: Fosfatul de fier. Asigură, printre altele, transportul oxigenului. Lipsa lui generează, mai ales la Peşti, anemie, tahicardie, hemoragii sau deficienţe respiratorii. Se găseşte în mod natural în: fasolea uscată, caise, piersici, mere, struguri, citrice, gălbenuş de ou crud.

Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!