Video: 8 exerciţii simple pentru picioare sexy

De Erika Chivu, pe

Cinci minute – atât durează să faci aceste exerciţii cu adevărat eficiente pentru picioare sexy şi tonifiate.
Ai nevoie doar de o greutate mică, de 0,5 – 1 kilograme, dar la fel de bine poţi folosi o sticlă de 0,5 litri plină cu apă. Iată ce ai de făcut.
1. Genuflexiuni cu greutăţi. Cu picioarele la o lăţime de umeri, faci câte o genuflexiune, îndoind genunchii până când coapsele ajung paralele cu solul. În acelaşi timp mâna dreaptă, în care se află greutatea este adusă în faţa până când cotul atinge genunchiul.
2. Fandări cu greutăţi. Din poziţia iniţială, duci un picior în spate şi îndoi genunchii, în timp ce greutatea o treci din mână în mână pe sub coapsa piciorului din faţă.
3. Repetă exerciţiul numărul 1, dar de data aceasta în momentul când revii la poziţia iniţială ridică la 45 de grade piciorul opus mâinii în care ţii greutatea.
4. Repetă exerciţiul 2, dar cu celălalt picior.
5. Cu picioarele depărtate, ţine greutatea în ambele mâini. Îndoaie genunchii până când coapsele ajung paralele cu solul.
6. Faci genuflexiuni cu piciorele depărtate, ca la exerciţiul anterior, numai că după fiecare genuflexiune apropii picioarele printr-o săritură. Mâinile se mişcă sus-jos.
7. Fandări laterale – duci câte un picior în exterior şi îndoi genunchiul celui care rămâne pe loc. Repetă într-un ritm alert.
8. Repetă exerciţiul 1.
Fiecare exerciţiu se repetă de câte 8-10 ori, în funcţie de forma ta fizică. Poţi repeta întregul şir de exerciţii pentru un antrenament mai intens.
Urmăreşte clipul pentru a vedea cum se execută corect exerciţiile!

Foto: Thinkstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!