Cum să slăbeşti mâncând pe săturate. Dieta Neby, partea I

De Diana Sorescu, pe

Neby, antrenorul vostru personal, a gândit o dietă care promite să vă scape de kilogramele în plus, asta fără să vă înfometaţi, ba mai mult, mâncând preparate delicioase! Vedeţi programul alimentar detaliat mai jos!
Florin Neby, pe lângă faptul că vă ajută să vă menţineţi o condiţie fizică foarte bună în fiecare săptămână, a hotarat de această dată să vă ajute cu un program alimentar alcătuit dupa principiile lui, care să comprime în fiecare zi aproape toţi nutrienţii necesari organismului pentru un metabolism cu o functionalitate optimă.

Dieta Neby, slăbeşti mâncând pe săturate

Astfel, „Dieta Neby” a făcut deja furori printre cei care îl urmăresc şi am hotărât să vă arătam astăzi prima parte din aceast plan ce sigur te va ajuta să scapi de surplusul de kilograme, fără să simţi senzaţia de foame.
Am alcătuit acest plan alimentar după un principiu simplu, am luat ideile principale din ceea ce înseamnă o alimentaţie completă şi sănătoasa şi aici vorbim despre proteine, carbohidraţi, grăsimi sănătoase şi le-am îmbinat cu enzime, vitamine şi minerale rezultatul fiind un meniu gustos, ce-ţi va bucura papilele gustative” a mărturisit Neby.
Astăzi îţi propunem primele 3 zile, iar săptămâna viitoare vom reveni cu restul dietei! Spor la slăbit!
Cum să slăbeşti mâncând pe săturate. Dieta Neby, partea I

Meniul în dieta Neby

Luni

MD – 200ml fresh grapefruit + 2L. germeni grâu + 150 + 200 gr. fructe de pădure , se mixează tot       
G1 – 50 gr. sau un pumn de  migdale / fistic – neprăjite            
D –  150gr. muşchi/pulpă vită/viţel grătar sau cuptor + salată sfeclă roşie + 1L. ulei sâmburi struguri + lămâie/oţet balsamic ± hrean                                                                               
–  200 ml suc lămâie ;                                                                                                                                                                                     La final: ceai verde + talpa gâştei + teci fasole                                                                                                                                   
G2 – 1 portocală                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   C – Platou Nature                                                                                                                                                                                                        
– 200 – 250 broccoli înnăbuşit/ la aburi
–  2 morcovi fierţi/ cruzi tăiaţi rondele
–  150 – 200 gr conopidă înnăbuşită
–  6-8 măsline
– ceapă tăiată bucăţele mici
– verdeaţă tocată mărunt
– zeama de la o jumătate de lămâie, vf de sare, 1L ulei de sâmburi de struguri

Marţi
MD  – felie pâine secară prăjită + 60 gr. telemea capră + 1 roşie + o jumătate ardei gras roşu
G1 –  200 gr. ananas crud
D –  150 gr. somon (grătar/cuptor ± mujdei de usturoi)
– 200 gr. mamăligă
– 200 ml suc lămâie
La final: – ceai verde + rozmarin + leuştean
G2 – 200gr. pomelo
C – mâncare de fasole verde
-200-250 gr. fasole verde, 3-4 L. bulion/suc roşii vf- sare, apă, usturoi ± condimente.
–  salată verde + ruccolla, ± ceapă (roşie/verde), verdeaţă, vf. sare, 1C. ulei sâmburi struguri, lămâie

Miercuri
MD – Omletă cu conopidă
– 2 ouă/8 -10 ouă de prepeliţă se bat bine şi se amestecă cu 80- lOOgr. telemea slabă vacă + 6-8 bucheţele conopidă tocate mărunt + vf. sare, vf. piper, verdeaţă = tocată- toate se pun într-o farfurie de teflon, în 1L unt
– 1-2 roşii
G1 – un pumn de caju crud
D – 150 gr.piept pui/curcan la grătar
–  salata asortată de sezon 3 – 4 tipuri de legume
–  200 ml suc lămâie
La final: – ceai verde + anghinare + roiboss
G2 –  200gr. fructe de pădure
C –  200 –  550 ml sana/kefir
–  4 – 5 biscuiţi de ovăz
Legenda
vf – vârf
L – lingură
/ – sau
gr – grame
MD – mic dejun
G1 – prima gustare
D – dejun
G2 – a doua gustare
C – cină

VEZI AICI SI VIDEO CU NEBY, EXERCITII PENTRU INCEPATORI
CONCURS: In martie un IPad mini poate fi numai al tau! Intra si castiga!

http://on.fb.me/XeIJVO

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro