Cori Grămescu: 4 reţete dietetice şi gustoase

De pe

Pentru săptămâna aceasta v-am pregătit patru reţete: două feluri principale şi două deserturi. Se prepară uşor, sunt dietetice şi delicioase. Poftă bună!

Rulouri reci de curcan

Este ideală ca o masă după un antrenament de TaeBo sau fitness. Dacă aveţi resturi de la o friptură de curcan, dar v-aţi plictisit de acest fel de mâncare, este modul ideal de a crea ceva nou şi gustos. Aveţi nevoie de o lipie mare arăbească, pe care o tăiaţi pe jumătate. Despărţiţi fiecare jumătate în două părti. Pentru umplutură se taie mărunt bucăiţle de friptură picantă şi se încălzesc într-o tigaie mică, cu puţină apă. Se taie salată verde, ceapă verde şi ardei gras roşu în felii subţiri, care se condimentează cu piper, oregano, zeamă de lămâie. Se amestecă legumele cu o legatură de pătrunjel proaspăt tocat şi câteva roşii cherry tăiate sferturi.
Fiecare bucată de lipie se presară cu friptură de curcan, peste care se adaugă legumele. Se rulează lipia, se prinde în scobitori şi se aşează pe un platou. Se serveşte cu un sos făcut din 2 linguri de iaurt, o linguriţă de muştar Dijon şi una de ulei de măsline.

Şalău cu capere şi sos alb

Se pune file-ul de şalău la cuptor, cu sare, piper şi ulei de măsline. Cuptorul este preîncălzit la 170 de grade. Se verifică periodic să nu se ardă şi când este puţin rumenit, se scoate din cuptor. Se serveşte cu un sos de capere şi iaurt, care se prepară în felul următor:  Se încălzeşte puţin ulei de măsline pe foc foarte mic. Se ia de pe foc, se adaugă zeamă de la o lămâie, 2-3 linguri de iaurt, o lingură de capere murate şi o legătura de mărar proaspăt tocat. Poate avea ca garnitură broccoli şi conopidă fierte sau salată verde.

Vezi reţetele de desert pe blogul lui Cori!

Cori Grămescu
Master Trainer Ultimate Pilates
ladyfit.ro

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro