Meniul zilnic cu care Carmen Brumă a slăbit după naştere

De Geo Berciu pe

Chiar dacă a născut în urmă cu aproximativ două luni, Carmen Brumă se poate lăuda deja cu o siluetă impecabilă.
Revenirea rapidă a vedetei tv se datorează nu numai exerciţiilor sportive de care s-a apucat la puţin timp după naştere, dar şi unei alimentaţii sănătoase pe timpul sarcinii şi după naştere.
Meniul zilnic cu care Carmen Brumă a slăbit după naştere
Astfel, ea a reuşit să dea jos cele 10 kilograme acumulate pe timpul sarcinii.
Meniul zilnic cu care Carmen Brumă a slăbit după naştere

„Mănânc foarte echilibrat, cu accent pe proteinele animale şi legume, beau multă apă şi fac zilnic antrenament”, spune iubita lui Mircea Badea. Meniul zilnic al lui Carmen Brumă a include trei mese principale şi o gustare şi arată aşa:

Dimineaţa: iaurt , pudra proteica din canepa si seminte de chia, susan, dovleac

Prânz: Peste la gratar sau ficatei de pui cu salata

Gustare: nuci, migdale, caju crude

Seara: Curcan sau muschi de porc la cuptor cu salata

„Asta nu înseamnă că mănânc zilnic aceste combinaţii, a fost doar un exemplu”, a adăugat ea. „Mă abţin de la dulciuri, mezeluri, fructe, cartofi, leguminoase, carne nepreparată termic, brânzeturi în afară de urdă şi ricotta, fructe de mare”.
Meniul zilnic cu care Carmen Brumă a slăbit după naştere

De asemenea, Carmen Brumă, o adeptă ferventă a sportului, nu a renunţat nici după naştere la mişcare.
Meniul zilnic cu care Carmen Brumă a slăbit după naştere
„Mă antrenez zilnic în parc şi acasă dacă vremea nu-mi permite. Mi-am conceput  un program de antrenamente variate care combină exerciţii funcţionale, cardio şi stretching. În această perioadă pun accentul pe abdomen”, a mai dezvăluit pentru apropotv.ro.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro