Cum să slăbeşti sănătos şi fără foame cu dieta de vară

De Libertatea pentru femei pe

Slăbeşte sănătos cu dieta de vară! Urmează planul pe care ţi-l propunem şi vei avea o talie mai subţire, o piele mai luminoasă şi vei fi plină de energie.
Dacă vrei să slăbeşti sănătos şi fără foame, unul dintre secrete îl reprezintă varietatea, dar mai ales gustul preparatelor. De aceea, îţi recomandăm o variantă accesibilă şi plină de culoare a unui meniu pe care să-l urmezi timp de două săptămâni pentru a scăpa lejer de câteva kilograme.
ZIUA 1
Mic dejun: o clatită din hrişcă, un iaurt sau un pahar cu lapte, 1/2 grepfrut, sau o limonadă. 
Prânz: filé de peşte şi legume (gătite dupa plac) cu o linguriţa de ulei de masline. 
Gustare: 3 prune sau 2 bucaţele de ciocolata neagra sau un mar. 
Cină: pui cu lamâie si chimen, fasole verde, o felie de pâine integrală.
ZIUA 2
Mic dejun: un iaurt sau un pahar cu lapte, terci din tarâţe de ovaz, 1/2 mango/3 rondele ananas. 
Prânz: friptură de pui sau curcan la gratar, salata de cruditaţi, o banana. 
Gustare: 10 migdale, 2 caise. 
Cină: paste integrale cu o lingurţa de ulei de masline, un praf de sare si legume.
ZIUA 3
Mic dejun: două clătite din hrişcă cu două linguriţe de miere, un suc natural de morcovi şi portocale.
Prânz: salată de pui cu legume, 1/2 grepfrut.
Gustare: o banană sau 2 bucăţele de ciocolată neagră.
Cină: somon la aburi cu salată de sfeclă roșie, mărar, avocado şi usturoi.
ZIUA 4
Mic dejun: un pahar cu lapte, cereale integrale cu musli, limonadă.
Prânz: carne de vită cu ceapă şi piper roşu, salată de rucola, cu zeamă de lămâie şi sos vinegretă.
Gustare: 10 alune, un măr.
Cină: friptură de viţel cu legume la abur/grătar.
Cum să slăbeşti sănătos şi fără foame cu dieta de vară
ZIUA 5

Mic dejun: o clătită din hrişcă cu zahăr vanilat, 1/4 pepene galben.
Prânz: salată cu tofu (brânză de soia), o felie de pâine din făină integrală.
Gustare: un shake de zmeură cu lapte sau căpşune proaspete.
Cină: pui la grătar, salată de roşii cu ceapă sau o porţie de orez sălbatic cu legume (mazăre, morcovi).
ZIUA 6
Mic dejun: o clătită din hrişcă, salată de mango şi căpşune.
Prânz: friptură de oaie cu roşii şi ceapă, salată verde, un iaurt, o lipie graham.
Gustare: 10 alune.
Cină: salată de ton cu porumb, salată verde, măsline, lămâie, un praf sare.
ZIUA 7
Mic dejun: o clătită din hrişcă cu o linguriţă de miere, un shake de ananas cu fulgi de cocos (preparat la blender).
Prânz: pui cu salată Tabouleh (pătrunjel, roşii, morcovi, zeamă de lămâie, sare), o lipie graham.
Gustare: un pumn de fistic.
Cină: piept de pui, ardei copţi, salată de morcovi cu măr.
Tu crezi că ai putea să slăbeşti cu dieta de vară?

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro