O calatorie in Delta

De Unica.ro, pe Ultimul update Marți, 18 mai 2021, 12:12

Cea mai frumoasa calatorie este si cea mai mai recenta, si a avut loc vara trecuta. Deoarece nu am dispus de fonduri pentru a merge in afara, ne-am hotarat sa mergem in delta. Au fost 5 zile…
…minunate, desi eram putin ingrijorata ca as putea sa ma plictisesc, ca voi fi ciupita de tantari si ca nu voi avea multe locuri de vizitat. Pot spune ca au fost acele zile neasteptat de frumoase si m-am relaxat foarte mult.
Calatoria noastra a inceput din Tulcea, de unde am luat bacul spre localitatea Crisan (situata pe bratul Sulina) si inca de pe aceea nava ce face transportul catre localitatile din zona, am observat turisti straini(englezi, nemti) ce pareau destul de retinuti in fata acelor privelisti, ce pe mine ma fascinau.

Eu am stat cu aparatul de fotografiat in maini, incercand sa surprind tot. Fiind bucuresteanca, am fost frumos surprinsa de linistea specifica si oamenii locului. Prietenul meu a fost incantat inca de la inceput, insa cel mai mult i-a placut atunci cand gazdele noastre ne-au invitat intr-o dimineata la pescuit: asa ca la 5 dimineata imbracati in treninguri de fas (este foarte rece dimineata), am mers pe un canal sa ridicam „prada” si anume pesti de toate felurile: stiuca, salau, dar cel mai impunator din toti acestia a fost somnul.

Mancarurile specifice cum ar fi borsul de peste, somnul la protap, au fost de asemenea apreciate de noi. Pe langa plimbarile lungi cu barca pana la lacul Bogdaproste, unde am vazut pasari specifice deltei, am fost la cules de nuferi,iar serile le-am petrecut la terase povestind despre cat de mult ne place zona si cat de mult dorim sa revenim.
Gazda noastra ne-a insotit in trasee turistice pe diferite canale, si nu am cuvite sa exprim tot ce am vazut si cat de mult am fost impresionata.De bronzat m-am bronzat,cu toate ca am mers la sfarsitul lunii august,vremea a fost foarte frumoasa si nu a plouat deloc.

In acest an nu vom merge in delta, insa vom reveni acolo pentru ca este un loc nespus de frumos,te incarci cu energie pozitiva si te detasezi de agitatia cotidiana. Inchei povestioara mea aici, cu recomandarea de a vizita Delta Dunarii, chiar este un loc de vis.

Foto: Mediafax

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!