Experiențele pe care ți le oferă la job cei mai admirați angajatori din România

De eJobs pe
Starea de bine la care visezi anul acesta este dată și de jobul pe care-l ai. Și de momentele pe care le trăiești la locul de muncă. Iar așteptările tale sunt mult mai clar conturate acum.

Îți dorești probabil o companie transparentă, care să-ți ofere o experiență coerentă și ocazia de a aduce un plus de valoare într-un proiect care-ți place. Dar întotdeauna e loc de inspirație. Un eveniment precum festivalul LEAP (Learn. Explore. Apply. Play) îți oferă ocazia de a cunoaște cei mai admirați angajatori din România și de a afla ce atuuri au cei din top.

Text: Steluța Năstase-Lupu

Cum ar trebui să arate angajatorul tău în 2020

LEAP este prima ediție a unei conferințe internaționale, organizate în România de eJobs și Târgul de Cariere, la Face Convention Center pe 27 februarie. În cadrul unui eveniment care își propune o nouă abordare a joburilor și a relațiilor de muncă, Federica Leotta, Country Manager Italia la Universum (cea mai mare companie de employer branding din lume) va prezenta rezultatele studiului de piață „Cei mai admirați angajatori din România”. Studiul a fost realizat de eJobs și Universum, pe un eșantion de 20.000 de respondenți (studenți și profesioniști români), fiind și cel mai amplu sondaj de profil derulat la nivel local. În public vei regăsi specialiști în resurse umane, manageri, antreprenori și profesioniști din domenii diferite.

Federica Leotta este employer branding advisor pentru companii din industrii diferite precum fashion, pharma, FMCG și vine la LEAP cu o perspectivă fresh despre cum ar trebui să arate un angajator în 2020. Te va ghida să conturezi cu grijă profilul oamenilor alături de care vei lucra, ținând cont de câțiva factori importanți, cum ar fi: autenticitatea, transparența, coerența în comunicare, adaptarea ofertei de angajare în funcție de profilul tău. Aceștia vor fi responsabili de fericirea ta la job. Iar criteriile de selecție nu se opresc aici.

Află de la Federica Leotta în funcție de ce valori să-ți alegi viitorul angajator

 

Care sunt cele mai importante lecții pe care le-ai învățat în această perioadă de la cei mai admirați angajatori din lume?
Datele m-au ajutat să realizez că toate generațiile, nu doar cele mai tinere, consideră meseria lor o modalitate de a se exprima, de a contribui la un scop mare și de a-și pune amprenta în ceea ce fac. În același timp, companiile au o responsabilitate uriașă de a spune întreaga poveste despre experiența pe care o oferă. Cu cât sunt mai autentice și transparente (chiar și atunci când nu au ceva atât de grozav de spus despre ele!), cu atât mai mult vor fi recunoscute ca fiind credibile și demne de încredere. Și, vorbind despre experiență, cei care sunt percepuți că oferă un mediu de lucru atent la toate detaliile, o cultură deschisă și o misiune interesantă sunt cei care se clasează în topul celor mai admirați angajatori.

Ce criterii crezi că vor conta pentru noile generații atunci când își vor alege viitori angajatori?
Vor aprecia tot mai mult angajatorii care îi susțin să facă performanță. Noile generații vor alege angajatorii care îi ascultă, îi ajută să se dezvolte, dar, cel mai important, angajatorii care le vor oferi cu adevărat credit pentru a aduce valoare. Vor fi apreciați cei deschiși să construiască o carieră personalizată, bazată pe prioritățile și talentul fiecărui angajat.

Cum arată organizația viitorului în opinia ta? Ce ar trebui să se schimbe? Ce ar trebui să rămână la fel?
Organizația viitorului este mai deschisă și mai transparentă. În era social media și a sharing-ului instant, organizațiile trebuie să fie sincere cu ele și să poată trăi după valorile lor pentru a-și atinge misiunea dincolo de profit. Ce ar trebui să rămână la fel? Adevărata lor esență, ce le face unice și ingredientul secret al succesului lor!

Cum ar putea companiile să facă un spațiu care să aducă împreună oamenii?
Unele companii au început să creeze toalete unisex, cabinete medicale și chiar camere de rugăciune indiferent de religie – markeri importanți prin care arată că vor să aducă oamenii împreună. Ceea ce face diferența este atitudinea și cum includerea este integrată în cultura companiei. Dacă oamenii recunosc diversitatea ca o sursă de creativitate și inovare și simt că pot să vorbească și să fie ascultați într-un mediu plin de respect, atunci putem vorbi de primii pași spre includere. Ideile care sunt bune pot fi implementate, nu contează de unde vin, iar oamenii sunt recunoscuți, fără să se țină cont de cine este autorul. Este o călătorie lungă, dar sunt sigură că 2020 va aduce tot mai multă conștientizare a nevoii de a schimba atitudinea.

20% reducere la LEAP
LEAP va avea loc pe 27 februarie 2020 în cadrul Face Convention Center, unde vei experimenta un concept cu totul nou în industria evenimentelor HR în România! Rezervă-ți încă de acum locul și profită de reducerea de 20%. Află mai multe pe leap.ro 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro