Vreau din România: Vezi care sunt produsele 100% locale, dupa rețete neaoșe, pe care le găsești la Kaufland

De Unica.ro, pe Ultimul update Luni, 18 aprilie 2022, 12:32

Faptul că românilor le place mâncarea nu mai este un secret. Petrecem ore în șir alegând ingredientele potrivite pentru mâncăruri ca la mama acasă atât pentru noi, cât și pentru musafiri (românul e gazda perfectă – o spunem noi, o spun și alții).  

Mâncarea bună este tradiție și ne aduce de fiecare dată împreună. Bucatele alese, cu gust, ne fac zilele mai frumoase. 

Pentru toți cei care iubesc mâncarea tradițională, Kaufland lansează o invitație de a redescoperi gastronomia neaoșă românească. Reţete străvechi, păstrate cu grijă şi transmise din generație în generație, pentru ca azi, copiii și nostalgicii să poată degusta o fărâmă din istoria, cultura şi arta gătitului simplu, tradiţional, bazat pe roadele pământului nostru.

Gama de produse „Vreau din România” este 100% locală. Toate produsele aparțin doar producătorilor și furnizorilor din țara noastră. Sunt preparate după rețete autentice și conțin ingrediente de cea mai bună calitate, atent monitorizate, ce poartă garanția calității mărcilor proprii Kaufland.

În sortimentul „Vreau din România” se regăsesc aproximativ 150 de produse românești: de la alimente de bază, precum făină, mălai, arpacaș, până la lactate și brânzeturi, peste 90 de tipuri de carne proaspătă și mezeluri, conserve din legume, dulciuri, produse de panificație și răcoritoare (apă, sucuri și siropuri de fructe). 

Produse tradiționale și de foarte bună calitate, mușchiulețul rustic condimentat, jambonul, mușchiul și ceafa crud-uscate sunt doar câteva dintre bunătățile din carne cu specific românesc care merită așezate în centrul mesei. Iar dacă nu îți imaginezi micul dejun fără gem, lapte proaspăt sau biscuiți, vei fi bucuros să descoperi toate opțiunile disponibile. 

Marca proprie „Vreau din România” este un manifesto al tradiției și culturii noastre. Este România pe care o știm din viață, din poveștile bunicilor, din plaiurile cu dor, din curajul eroilor, din ochii tăi. Reconectează-te cu țara ta și bucură-te de tot ce îți oferă ea!

Noul design al ambalajului este inspirat din tradiția și gustul autentic românesc, de acasă, emoția copilăriei și reconectarea cu originile. Pe toate acestea le-a cuprins pictorița Monica Ghițescu într-un singur element – Floarea vieții, esență a energiei, vitalității și nemuririi. Fundalul pictat în acuarele evocă unicitatea și autenticitatea tradițiilor, amintirilor și valorilor care ne leagă pe fiecare dintre noi de România.Află mai multe despre produsele românești, disponibile la Kaufland: kaufland.ro/Vreau-din-românia.

Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!