Compania de cosmetice a Rihannei, acuzată de rasism

De Oana Savin pe
Reprezentanții companiei de cosmetice creată de Rihanna, Fenty Beauty, și-au cerut scuze pentru promovarea unui produs al cărui nume a fost perceput a avea conotații rasiste.

Potrivit The Independent, produsul a fost scos ulterior de la vânzare.

Mai multe controverse au apărut după ce imaginea produsului cosmetic iluminator, în nuanță de roșu, a fost încărcat pe Instagram.

Numele acestuia, „Geisha Chic”, a atras reacții negative din partea fanilor, care consideră că brand-ul Fenty Beauty este rasist și și-a trădat atitudinea pozitivă privind diversitatea și activismul social.

Astfel, reprezentanții companiei au fost nevoiți să retragă produsul și să își ceară scuze.

„V-am ascultat, am scos produsul de pe piaţă până când va putea fi redenumit. Voiam să ne cerem personal scuze. Mulţumim pentru că ne-aţi educat„, se arată într-un mesaj al companiei.

O gheişă este o femeie japoneză care îşi delectează oaspeţii prin dans, muzică şi cântat. Tradiţia gheișelor datează de câteva secole, însă acestea încă sunt confundate cu „oiran”, fostele curtezane din Japonia.

Rihanna și-a lansat prima linie de produse cosmetice în anul 2017, prin intermediul companiei Fenty Beauty. Un an mai târziu, ea a lansat și o linie de lenjerie intimă numită Savage x Fenty.

Sursă foto: Northfoto

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Nor radioactiv deasupra României? Ce anunță Inspectoratul General pentru Situații de Urgență

Nor radioactiv deasupra României? Ce anunță Inspectoratul General pentru Situații de Urgență