Ce să mâncăm pentru a avea o viață sexuală perfectă

De Adina Radu pe
Sexul aduce diverse beneficii sănătății. Ajută la ameliorarea efectelor stresului, ameliorează durerile, întreține sănătatea cardiovasculară și modelează silueta.

Din păcate, cele mai multe cupluri încep să aibă probleme cu libidoul din cauza stresului. Din fericire, există superalimente care pot îmbunătăți libidoul și pot crește performanțele sexuale.

Citește și Ce spune luna în care te-ai născut despre viața ta sexuală

  1. Migdalele și nucile

Crude sau sub formă de unt, aceste nuci conțin zinc, seleniu și vitamina E ceea ce ajută la sănătatea întregului organism, dar în special a libidoului feminin. Migdalele sunt simbol al fertilității încă din antichitate pentru că sunt responsabile de stimularea pasiunii femeilor.

  1. Ciocolata neagră

L-arginina conținută de ciocolata amăruie îmbunățește circulația sângelui în zona organelor sexuale și feniletilamină care are același efect ca endorfinele. În plus, ciocolata este stimulent al sistemului nervos și crește energia.

  1. Zmeura și căpșunile

Conținutul lor bogat în vitamina C stimulează sistemul nervos central, crescând apetitul sexual.

  1. Brocoli

În afara faptului că menține tinerețea celulelor, buchețelele de brocoli sunt responsabile și de creșterea libidoului.

  1. Avocado

Datorită conținutului său bogat în vitamina E și vitamina C ajută circulația sângelui și crește performanțele bărbaților.

Citește și Lucruri ciudate din antichitate despre sexualitate și căsătorie

  1. Țelina

Unul dintre cele mai cunoscute alimente afrodisiace, țelina conține androsteron, un hormon ce stimulează sexual femeile. Se recomandă consumul acestei rădăcini în stare proaspătă.

  1. Bananele

Un fruct bogat în potasiu, complexul de vitamine B și bromelină, o substanță ce stimulează producția de testosteron, hormon responsabil de apetitul și performanțele sexuale.

Sursa foto: 123rf

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro