Cum îţi faci vaginul mai strâmt pentru sex satisfăcător

De Amelia Matei, pe Ultimul update Marți, 22 august 2017, 11:17

În urma naşterii sau pur şi simplu din cauza vârstei, muşchii vaginali devin mai slabi, astfel că tu sau partenerul tău puteţi avea senzaţia că vaginul tău s-a lărgit. Iată cum îl faci mai strâmt.

Cum îţi dai seama dacă ai vaginul prea larg

Majoritatea femeilor îşi dau seama că au vaginul mai larg pentru că plăcerea sexuală se diminuează, lucru care este valabil şi în cazul partenerului. Dacă foloseşti jucării sexuale, vei simţi nevoia să treci la unele tot mai mari pentru a te simţi satisfăcută.
Ca să verifici dacă într-adevăr ai vaginul mai larg, poţi încerca să introduci trei degete înăuntru, iar dacă nu întâmpini nicio rezistenţă, înseamnă că impresia ta a fost corectă. De asemenea, poţi să introduci degetul arătăror în vagin şi să încordezi muşchii pelvini. Dacă nu simţi presiune în jur degetului probabil că muşchii respectivi sunt prea slabi, de unde şi senzaţia că ai vaginul larg.

Cum îţi faci vaginul mai strâmt

De obicei sunt de ajuns exerciţiile Keggel, care “antrenează” muşchii planşeului pevin.
Cum faci exerciţiile Keggel. Mai întâi localizează muşchii cu pricina. Atunci când urinezi opreşte curgerea urinei, apoi las-o să curgă din nou. Muşchii pe care i-ai folosit pentru asta, sunt exact cei pe care trebuie să-i antrenezi, încordându-i de zece ori în câte cinci reprize zilnic. S-ar putea să dureze peste două luni ca să observi rezultatele, dar cu siguranţă le vei observa.
Pe lângă exerciţiile Keggel simple, poţi încerca să “te antrenezi” cu greutăţi. Greutăţile vaginale, numite şi conuri, au forma unui tampon intern şi variază ca greutate de la cinci grame până la câteva zeci de grame. Începi prin a-l introduce în vagin pe cel mai uşor din set, iar când îl poţi ţine înăuntru pe acesta, vei trece treptat la cele mai grele. De asemenea, poţi folosi bilele vaginale, care se găsesc la orice sex shop la preţul de 10-20 de lei. Chiar dacă nu au greutăţi, pot fi utile la executarea exerciţiilor Keggel.
Există şi alte exerciţii fizice care îţi pot face vaginul mai îngust. Stai întinsă pe spate şi ridică pe rând câte un picior până ajunge la 45 de grade. Astfel îţi întăreşti şi abdomenul, dar şi muşchii pelvini.
Vezi şi cum poţi să ai un miros vaginal mai plăcut!
Bile vaginale
Bile vaginale
Foto: Shutterstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!