5 alimente cu mai mult potasiu decât bananele

De Diana Zagrean, pe

Potasiul este necesar pentru o inimă sănătoasă şi un organism funcţional, mai ales pe caniculă şi când faci sport. Vezi care sunt cele 5 alimente cu mai mult potasiu decât bananele şi cum să-ţi restabileşti echilibrul electroliţilor.

Ce este şi ce face potasiul pentru organism

Potasiul este unul dintre cei mai importanţi elctroliţi şi ajută impulsurile electrice ale corpului să circule corect, astfel că eşti menţinut în viaţă şi funcţional.
Deficienţa de potasiu duce la crampe musculare, oboseală, constipaţie şi chiar aritmii ale inimii.
În plus, potasiul ajută corpul tău să transforme carbohidraţii în glicogen (rezerve de energie urgentă pentru organism).
Din păcate, circa 70% din potasiul din corpul tău se află în lichide (plasmă, sânge, transpiraţie). Cu alte cuvinte, atunci când transpiri mult, de căldură sau din cauza exerciţiilor fizice, pierzi tot mai mult potasiu din corp.
Bananele oferă doar 422 mg de potasiu, în timp ce alte alimente au un conţinut mai mare din acest mineral esenţial.

Avocado

Se pare că avocado este fructul anului. O ceaşcă de pulpă de avocado conţine 708 mg de potasiu.
Ai grijă să nu mănânci atâta avocado după fiecare sesiune de sport, sau o să ajungi să consumi mai multe calorii decât ar trebui.
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2

Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!