Bromania a găsit secretul succesului în online

De Georgiana Averchi pe

Vloggerul Matei Dima, cunoscut ca Bromania (32 ani), a pus bazele entertainamentului online în România, iar contul său de Youtube se îndreaptă spre 1 milion de abonați, datorită sketch-urilor sale comice. În revista Unica de martie, Matei ne-a acordat un interviu în care ne-a spus care e secretul pentru a fi credibil și a avea succes în domeniul online.

Vloggerul este de părere că mult prea mulți sunt considerați influenceri, dar nu este corect neapărat, pentru că influencerii și creatorii de conținut sunt diferiți.
„Influencer poate fi orice persoană pune un status inteligent/funny sau ceva sharuibil și în seara aceea, să aibă un reach mare, 1000-2000 de share-uri și să influențeze prin postarea aia. Asta îl face influencer pentru o seară, două, trei… Cred că diferența foarte mare este între creatorii de conținut care spun o poveste, care muncesc pentru conținutul pe care îl fac, investesc energie, timp, bani și după, există o zonă a oamenilor care caută această atenție, aceste numere și ajung să fac niște compromisuri majore (își etalează fundurile pentru mai multe like-uri) și aici este o diferență majoră între oamenii de pe Internet”.

Matei spune că cea mai tristă e lipsa de real. „Oamenii au o mare problemă cu a fi ei înșiși în fața camerei și distorsionează realitatea. Știu o groază de oameni pe care dacă i-ar ști publicul așa cum sunt ei, nu i-ar mai aprecia pentru ceea ce fac și pentru ceea ce sunt”.

Bromania a găsit secretul succesului în online

Citește și A aparut primul influencer virtual din România. E designer şi face furori în social media

Mi se pare Dorian Popa un influencer foarte bun, este exact așa cum este în realitate și în filmulețele pe care le postează și mi se pare că este supertrue și foarte dedicat acestor platforme și acestui nou job, vocație pe care și-a găsit-o în ultimii doi ani.

De anul trecut Matei Dima a intrat într-o nouă etapă! Filmul de comedie „5GANG: Un altfel de Crăciun”, debutul său regizoral, a înregistrat 10.000 de bilete vândute în avans, un număr record de vânzări la nivel național! În primul weekend de la lansare, a avut încasări de 2,8 milioane de lei, ceea ce i-a adus aprecierea marilor regizori români.

Un alt proiect care i-a adus succes este „Miami Bici“, de fapt primul film produs de Bromania, iar în timpul filmărilor i-a venit ideea filmului „5Gang“. „Miami Bici“ este un film de comedie pur-sânge, pentru băieți, produs împreună cu Codin Maticiuc și Florin Piersic Jr.

Foto: Alex Gîlmeanu, Graure

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro