Top 3 exerciții pentru slăbire rapidă

De Ana Munteanu pe
Vrei

să slăbești? Vrei să dai jos din inesteticul strat de grăsime și să arzi calorii? Ei bine, atunci exercițiile cardio nu trebuie să lipsească din rutina ta zilnică. Cel mai cunoscut exercițiu cardio este… alergatul. Dacă nu îți place sau nu ai posibilitatea să faci jogging, îți oferim noi 3 exerciții alternative. Acestea te ajută să arzi cel puțin la fel de multe calorii ca el și, pe deasupra, le poți face și în intimitatea casei tale. 

Săritul cu coarda

Da, clasicul joc al copilăriei poate fi “scos de la naftalină”! Distractiv și extrem de eficient: arzi până la 13 calorii pe minut sărind coarda. Pe deasupra, dacă alegi să sari coarda în loc să alergi, îți lucrezi mult mai multe grupe de mușchi.

Flotări cu săritură/ Burpees

Declarat cel mai eficient exercițiu pentru slăbit, din mai multe motive: îl poți face oriunde, lucrează întregul corp, îi dezvoltă stabilitatea, rezistența la efort și elasticitatea și arde foarte multe calorii.  Cum se face? Cobori încet în genuflexiune, sari în flotare coborând palmele în față tălpilor și repede revii în poziția de genuflexiune. Apoi apoi sari în sus. A se repeta în ture de câte 8, cu pauză de 30-40 secunde înte ele.

Genuflexiune cu săritură

Mult mai eficiente decât genuflexiunile obișnuite, acestea prin săritură transformă stratul de grăsime în masă musculară, conturându-ți armonios corpul. O tură de genuflexiuni cu săritură are 8-12 execuții, apoi se face o pauză de 30 de secundă și se mai repetă de cel puțin 4-5 ori.

Foto: 123rf.com

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro