5 alimente care opresc căderea părului

De Diana Zagrean pe

Părul cade de la stres, alimentaţie nesănătoasă, prea multe produse de styling, sau din alte cauze. Vezi cum poţi să obţii o podoabă capilară mai viguroasă, cu 5 alimente care opresc căderea părului.
 

Creveţi

Creveţii sunt nişte aliaţi foarte buni împotriva căderii părului, deoarece conţin o cantitate importantă de zinc.
În plus, creveţii sunt delicioşi şi merg preparaţi în multe feluri.
Grăsimile bune şi acizii graşi omega-3 din creveţi menţin sănătatea glandelor sebacee, ceea ce înseamnă mai puţină mătreaţă şi păr mai strălucitor.

Lactate şi ouă

Lactatele şi ouăle conţin cantităţi importante de vitamina A şi vitamina B12, care au un rol împortant în creşterea părului şi menţinerea strălucirii.
În plus, sunt proteine de calitate şi ajută la regenerarea celulară, ceea ce înseamnă că ajută la producerea de fire noi şi întărirea şi îngroşarea celor existente.

Sfeclă pentru frunze (mangold, swiss chard)

Mai puţin cunoscută la noi după denumire, dar consumată adesea în zonele rurale, sfecla pentru frunze, numită şi mangold se aseamănă mult cu rubarba la aspect şi cu spanacul la conţinutul de nutrienţi.
Sfecla pentru frunze este bogată în magneziu, vitaminele A, C, K şi fier, dar şi potasiu. Conţine şi o cantitate importantă de biotină (vitamina B7), care are un rol important în creşterea părului şi a unghiilor.
 

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2

INNA, apariție hot pe coperta revistei Unica iulie 2019

INNA, apariție hot pe coperta revistei Unica iulie 2019