Oana Cuzino: Nu-mi doresc să fiu slabă, grăsimea feminină este atractivă

De Ileana Voicu Ghinea pe

Cum slăbim sănătos?

Una dintre regulile de aur ale unei diete care să dea rezultate este renunţarea la masa de seară. Ca să fiu mai exactă, nutriţioniştii de recomandă să servim ultima masă cu 4 ore înainte de culcare. Ce înseamnă de fapt acest lucru. Acest interval este legat strict de momentul în care adormim sau momentul în care ne aşezăm la televizor.
Are legătură clar cu ora la care adormim. Trebuie să treacă aceste ore până în momentul în care adormim efectiv, pentru că metabolismul nostru se modifică radical atunci când dormim. Chiar şi la nivel hormonal se produc modificări, secreţia de insulină este mult redusă.
Se ştie, de altfel, că lipsa somnului duce la îngrăşare. Respectarea acestui interval optim între ultima masă şi momentul în care adormim poate fi o metodă de slăbire. E adevărat, nu vom vedea rezultate spectaculoase într-un timp scurt, însă aceasta poate fi, pe termen lung, o modalitate de menţinere.

Seminţele, prăjite sau crude ?

Evident, cele mai bune sunt alunele, nucile neprăjite. Este de reţinut faptul că prin procesare multe dintre seminţele şi nucile considerate sănătoase, fie îşi pierd substanţele nutritive, fie, în unele catzuri, devin chiar periculoase. Aici vorbim despre seminţele de in sau uleiul de in care după ce râncezeşte ne poate face mai mult rău decât bine.
Totuşi, dacă nu putem consuma aceste nuci sau seminţe crude, este indicat să le achiziţionăm aşa şi să le rumenim puţin în cuptor, acasă, într-o tigaie de calitate şi fără adaos de ulei şi sare.
Aceste produse conţin grăsimi mononesaturate care, consumate constant, pot acţiona împotriva grăsimii abdominale.
Putem da colăceii jos dacă, pentru o anumită perioadă de timp, înlocuim carnea cu un consum important de grăsimi mononesaturate. Acestea se găsesc în diverse seminţe: cânepă, mix-urile astea din magazinele naturiste sau, dacă ne dorim ceva mai accelerat, toate aceste uleiuri se găsesc într-un sirop care se ţine în frigider şi din care se consumă 2
linguriţe pe zi.
Citeşte şi Dieta curcubeu – superalimente pe culori
Oana Cuzino: Nu-mi doresc să fiu slabă, grăsimea feminină este atractivă

Ce recomanzi ca şi activitate fizică?

Acum fiecare trebuie să-şi găsească sportul pe care-l preferă,. Eu, de exemplu, fac Pilates cu un antrenor personal. Mi se pare cel mai potrivit sport pentru femei. Nu oboseşti foarte mult, nu transpiri, nu pleci epuizat de la sală şi nici nu te gîbdeşti cu groază că iar trebuie să mergi data viitoare. Pilatesul te ajută să tonifici zonele foarte importante pentru femei, abdomenul, pelvisul, spatele, dar şi aripioarele.
Acestea se lucrează în principal. Trebuie să spunem că Pilatesul te ajută foarte mult şi la postură, iar foarte importantă pentru femei.

Grăsimea este bună

Datorită facultăţii de medicină pe care am terminat-o eu am înţeles nişte principii care m-au ajutat. De exemplu, am înţeles că nu trebuie să mergi la sală ca să faci muşchi, am înţeles că nu este bine să-ţi doreşti să fii incredibil de slabă. Eu nu-mi doresc să fiu slabă, pentru că am înţeles că acea grăsime, grăsimea feminină, dacă vrei, face foarte bine. Ea, însăşi, produce hormoni feminini şi cu cât aceasta produce mai mulţi hormoni feminini cu atât eşti mai atrăgătoare pentru bărbaţi. Aşa cum se întâmplă la bărbaţi cu nivelul de testosteron.
În concluzie, nu există o regulă general valabilă. Fiecare dintre noi trebuie să-şi găsească reperele şi modul de viaţă care-i face bine din toate punctele de vedere. Nu trebuie să intri în nişte standarde impuse de manechine. Am grijă în primul rând de sănătate.

Mănânci shaorma?

Nu mănînc shaorma pentru că nu mă atrage. Am făcut o selecţie în mod conştient sau în subconştient şi nu am nicio poftă în acest sens.

CONCURS: In martie un IPad mini poate fi numai al tau! Intră şi căstigă! on.fb.me/XeIJVO

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro

Citeşte continuarea pe pagina următoare: 1 2