“True blood” aduce sângele pe telefon

“Twilight” a atras numeroşi partizani ai vampirismului, dar serialul de succes “True Blood” a reuşit să extindă fenomenul şi pe piaţa de publicitate inteligentă.
Beneficiind de o campanie publicitară de proporţii, încă din 2008, de la lansarea primei serii, “True Blood” şi-a cucerit fanii prin spoturile extrem de ingenioase, dar şi prin reclamele de-a dreptul şocante.

Ultima campanie “True Blood“, menită să îi ţină ocupaţi pe fani, nu doar în pauza publicitară, o reprezintă crearea unei aplicaţii pentru telefoanele cu touchscreen… la fel de sinistră.

Cine s-a plictisit să butoneze iPhone-ul îşi poate descărca cea mai recentă temă video marca “True Blood“, care poate fi la fel de potrivită şi pe post de campanie pentru donaţiile de sânge.

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/dpUT5QtIdcc&amp;hl=en_US&amp;fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/dpUT5QtIdcc&amp;hl=en_US&amp;fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

Recent, reprezentanţii HBO au fost nevoiţi să îşi ceară scuze pentru difuzarea unui spot publicitar, în care apărea un copil care plânge lângă o piscină cu sânge.

Foto: True-Blood.net

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe unica.ro
Jurnalul.ro
Observator.tv
Eva.ro
Loading...
Recomandari
Evz.ro
Doctorul Zilei
Glamour
Elle
Sfatul Medicului
Viva.ro
Mai multe din Divertisment
Vă recomandăm: