„True blood” aduce sângele pe telefon

De Nicoleta Galeteanu pe 09 august 2010

„Twilight” a atras numeroşi partizani ai vampirismului, dar serialul de succes „True Blood” a reuşit să extindă fenomenul şi pe piaţa de publicitate inteligentă.
Beneficiind de o campanie publicitară de proporţii, încă din 2008, de la lansarea primei serii, „True Blood” şi-a cucerit fanii prin spoturile extrem de ingenioase, dar şi prin reclamele de-a dreptul şocante.

Ultima campanie „True Blood„, menită să îi ţină ocupaţi pe fani, nu doar în pauza publicitară, o reprezintă crearea unei aplicaţii pentru telefoanele cu touchscreen… la fel de sinistră.

Cine s-a plictisit să butoneze iPhone-ul îşi poate descărca cea mai recentă temă video marca „True Blood„, care poate fi la fel de potrivită şi pe post de campanie pentru donaţiile de sânge.

Recent, reprezentanţii HBO au fost nevoiţi să îşi ceară scuze pentru difuzarea unui spot publicitar, în care apărea un copil care plânge lângă o piscină cu sânge.

Foto: True-Blood.net

Cum arăta Adelina Pestrițu în copilărie: "Îmi dau seamă cât de repede trecem prin viață"

Cum arăta Adelina Pestrițu în copilărie: "Îmi dau seamă cât de repede trecem prin viață"