4 studenţi români, în top 3 la concursul european de publicitate AdVenture

De Adina Radu, pe

Cam aşa a sunat titlul în revista online a Universităţii Bucureşti. Suntem patru studenţi de la FJSC şi am ajuns în top 3. Finala are loc săptămâna viitoare, în High Wycombe, Marea Britanie.
Este pentru a doua oară în ultimii ani când patru studenţi de la FJSC (Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării) au ajuns în finala concursului AdVenture, organizat de EDCOM (European Institute of Commercial Communication Education).
Echipa „Me Gusta”, formată din Adrian Mutescu, Răzvan Nepoţelu şi Sandra Sârbu (toţi trei sunt anul al doilea la master) şi Alina Voinea (anul III la FJSC), a avut de compus o campanie publicitară pentru a promova publicitatea online targetată comportamental sau online behavioral advertising. Pe 25 mai va avea loc finala competiţiei, în cadrul conferinţei internaţionale EDCOM, tema de anul acesta fiind marketingul experienţial şi comunicarea comercială. Echipa din România concurează anul acesta cu alte două echipe: una din Anglia şi una din Belgia.
Premiul cel mare constă în intrarea la festivalul Cannes Lions International Festival of Creativity, ce va avea loc anul acesta între 17 şi 23 iunie.
Le ţinem pumnii şi le urăm mult succes!

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!