Începe cea de-a şasea ediţie a programului de traineeship al GSK!

GlaxoSmithKline (GSK) România lansează cea de-a şasea ediţie a programului de traineeship al companiei – “GSK Traineeship Programme” – un proiect complex de recrutare a tinerelor talentelor pentru organizaţie, compus din două etape principale:
1. Programul de vară – numit “GSK Sales Talent Program” – este desfăşurat pe o perioadă de şase luni în Bucureşti, la sediul GSK Pharma. În cadrul acestui program, stagiarii vor lucra într-unul din departamentele: Corporate Affairs, Commercial (sales/marketing), Commercial Excellence, Medical, Finance, Communication. După această perioadă, în funcţie de performanţa şi rezultatele obţinute, dar şi în funcţie de nevoile de business, celor mai buni trainee li se va oferi garanţia ocupării unei poziţii de Reprezentant Medical în cadrul companiei.

2. Programul de toamnă – cuprinde două stagii diferite:
•    “GSK Sales Talent Program” – o etapă identică cu cea care are loc în perioada verii;
•    “Porneşte la drum cu GSK” – ce se va desfăşura pe parcursul unui an în fabrica GSK din Braşov sau în sediul GSK Consumer Healthcare din Bucureşti, oferindu-le absolvenţilor oportunitatea de a înţelege cum funcţionează o companie farmaceutică multinaţională. După această perioadă, în funcţie de performanţa şi rezultatele stagiarilor, dar şi în funcţie de nevoile de business, aceştia vor putea fi angajaţi în departamente precum Production, Quality, Engineering, Operational Excellence (în fabrica GSK din Braşov) şi Commercial, Finance sau Logistics (pentru GSK Consumer Healthcare).
Criteriile de selecţie ale GSK Sales Talent  sunt:
– Absolvenţi ai anului universitar 2010-2011 pentru sesiunea de vară şi  2012 pentru sesiunea de toamnă, sau tineri care urmează programe de master/ alte studii postuniversitare;
– Activităţi extra-curiculare pe parcursul studiilor: voluntariat, membru în organizaţiile studenţeşti, participanţi la proiecte studenteşti, etc.
– Expunere internaţională: burse universitare, paricipare la programul „Work and travel”, conferinţe, seminarii;
– Mobilitate pe plan naţional;
– Agilitate de învăţare, spirit inovativ, construire de relaţii, munca în echipă

În urma aplicării online pe site-ul www.hipo.ro, tinerii vor fi selectaţi pentru a corespunde criteriilor şi vor fi invitaţi la un assesment center de o zi, care va avea loc în data la sfârşitul lunii iunie în Bucureşti şi va consta în exerciţii de grup, studii de caz, jocuri de rol şi prezentări individuale sau de grup. La finalul zilei de workshop, stagiarii selectaţi  vor lucra în sediul GSK din Bucureşti timp de şase luni. Iar la finalul acestor şase luni de stagiu li se va oferi garanţia ocupării unei poziţii de Reprezentant Medical cu condiţia unei performanţe susţinute în această perioadă şi în baza motivaţiei personale de a continua cariera în GSK, precum şi corelat cu nevoia de business.
Foto: Thinkstock

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!