Atelirele de idei UNICA, ediţia a IVa. Simţurile în afaceri

De Unica.ro pe

Cititoarele revistei Unica si-au dat din nou întâlnire la Atelierele de idei, eveniment organizat de prima revista glossy 100% românească şi susţinut de Sephora. De data aceasta, tema întâlnirilor periodice adresate femeilor de afaceri, active, interesate de dezvoltare profesională şI personală s-a învârtit în jurul ideii de „Simţuri în afaceri“ – cum se derulează activităţile bazate pe senzorial?
Invitatele de onoare la ediţia a patra a Atelierelor de idei Unica de la Hotel Capital Plaza  au fost vedeta Observatorului de la Antena 1 şi semnatara blogului culinar Prinţesapolonic.ro –  Anca Lungu, care a venit la eveniment direct de la petrecerea de cununie civilă cu {tefan Lungu,  Roxana Raşu, General Manager Sephora, Aurelia Vişinescu, oenolog & GM Domeniile Săhăteni, şi Daniela Nane, actriţă şi fondator al studioului de dezvoltare personală  Amena .

Anca Lungu a vorbit despre activitatea ei extra-televiziune – blogul unde s-a autotintitulat Prinţesa Polonic şi felul frumos în care a crescut acesta în câţiva ani. Chiar dacă, iniţial ,n-a avut niciun plan de a-şi transforma blogul într-o afacere, acesta a crescut precum cozonacul  şi azi e unul dintre cele mai populare platforme de acest fel, iar Anca nu exclude ca într-o zi bloggingul culinar să devină activitatea ei de bază. Pe blog postează de câteva ori pe săptămână reţete preparata 100% de ea, pe care le savurează apoi alături de soţul ei sau de prieteni şi familie.
Roxana Raşu, GM Sephora ne-a dat amănunte despre  felul în care se derulează afacerile  cu cosmetice, un subiect ascultat cu sufletul la gură de auditoriul preponderent feminine.

Aurelia Vişinescu a povestit cu umor despre afacerile facute de o femeie intr-o lume a bărbaţilor  – producţia si comerţul cu vin  – şi am aflat cu această ocazie, surpriză!, că majoritatea cumpărătorilor de  vin sunt femei! Iar Daniela Nane a încins audienţa cu un exerciţiu de actorie/ dezvoltare personală şi a încercat, în limita timpului disponibil, să dea câteva exemple despre cum decurge un atelier în care mergi să te cunoşti mai bine pe tine însuţi. Una peste alta, ediţia a patra a Atelierelor de idei UNICA a fost un succes, iar cititoarele revistei se înscriu deja pe lista de aşteptare pentru următorul eveniment.

Urmăriţi-ne pentru noi amănunte! Multumim partenerilor: Sephora, Capital Plaza, Humanitas si Clinica Just Smile.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro