Slăbit rapid: Cum să faci exerciţii fizice la job

De Avantaje.ro pe 16 ianuarie 2013

Dacă programul prelungit de la locul de munca nu îţi permite să ajungi la sala de fitness, îţi oferim câteva idei pentru a face mişcare la job şi a te menţine în formă.
Medicii recomanda cel putin 30 de minute pe zi de miscare, asa ca foloseste-te de orice ocazie, pentru de a face miscare. Iata cateva trucuri si exercitii adaptate timpului petrecut la serviciu:

Exercitii cand stai la birou

1. Roteste-ti gatul cand spre dreapta, cand spre stanga.

Daca muschiul trapez este incordat, creierul nu va mai primi aportul de sange oxigenat de care are nevoie, iar astfel apar problemele de concentrare. Asa ca, roteste-ti gatul cand spre dreapta, cand spre stanga.

2.Exercitii de streching pentru ameliorarea durerii de spate.

Lasa-te pe spate, prinde-ti mainile si intinde-ti bratele cand spre dreapta, cand spre stanga.

3. Ridica-te in picioare si revin-o pe scaun, fara sa-ti folosesti mainile.

Pare simplu, dar acest exercitiu iti solicita muschii abdominali.

4. Ridica din umerii pentru a relaxa musculatura gatului si a elibera tensiunea din umeri.

Inspira si expira adanc, apoi ridica-ti umerii pana la nivelul urechilor.

Ramai asa 10 secunde. Relaxeaza-te si lasa-ti umerii sa cada.

5. Strange pumnii si roteste-ti mainile in fata. Acest exercitiu este foarte bun pentru articulatii.

Efectueaza cercuri mici in aer intr-o directie, apoi schimba in directia opusa.

6. Stand pe scaun, cu spatele drept, incordeaza-ti timp de cateva secunde muschii abdominali.

Relxazeaza-te si reia exercitiul.

Citeşte mai multe pe avantaje.ro.

Carol, fiul lui Șerban Ionescu și al Magdei Catone, este la fel de talentat ca părinții săi

Carol, fiul lui Șerban Ionescu și al Magdei Catone, este la fel de talentat ca părinții săi