L’Oreal Paris și Sensiblu au inițiat un parteneriat pentru frumusețea și sănătatea acelora dintre noi care vrem să ne bucurăm de un ten frumos, hidratat și protejat, indiferent de vreme.
Noua gamă LaOreal Paris Nutri-Gold dedicată îngrijirii tenului în sezonul rece a fost lansată în Sensiblu AFI Cotroceni din București și este disponibilă din luna septembrie în toate farmaciile Sensiblu.
„Prin parteneriatul cu LaOreal Paris, oferim clientelor noastre o gamă tot mai largă de soluții pentru frumusețea tenului, precum și consiliere de specialitate, un serviciu valoros și apreciat de persoanele preocupate de inovațiile în domeniul îngrijirii și sănătății,” spune Dan Nicolescu, Marketing Director Sensiblu
În cei 15 ani de dezvoltare, Sensiblu a inclus inovația centrată pe oameni în ADN-ul brandului sau și a impus o viziune modernă și inovatoare în retailul farmaceutic: de la farmacia cu ghișeu la farmacia deschisă dedicată sănătății și frumuseții (prima în 1997) și ulterior la conceptul de farmacie adaptată nevoilor și profilului clienților în 2008.
Personalul bine pregătit, consilierea de specialitate, comunicarea directă și prietenoasă cu pacientul, programele de fidelitate, campaniile de informare și educare, experiența plăcută de cumpărare într-un mediu prietenos și implicarea socială sunt atributele care definesc Sensiblu și argumentele pentru care LaOreal Paris a ales să lanseze noua gamă Nutri-Gold într-una din farmaciile Sensiblu.