Sănătate: Remedii pentru insomnie. Uite ce poţi face!

De Lumea Femeilor pe 05 februarie 2013

Cele mai multe femei însărcinate au probleme cu somnul. Cauzele sunt diferite, iar vestea bună este că există soluţii pentru a scăpa de insomnia din timpul sarcinii

Somn întrerupt

De obicei, problemele cu somnul apar în al treilea trimestru, dar evident că aceste tulburări pot varia în funcţie de vârstă, de activitatea fizică şi de cum a decurs sarcina până acum. Cauzele principale sunt legate de durerile lombare, de drumurile dese la toaletă, de crampe sau de mişcările bebeluşului. Nu sunt de neglijat nici grijile legate de viitorul apropiat, de naştere, de primele zile când vei fi mămică, iar toate acestea îţi vin în minte când te bagi în pat şi nu te lasă să adormi.

Ce e de făcut?

Primul pas este să identifici cauza şi apoi să vorbeşti cu medicul tău despre câteva remedii. Neliniştea legată de apropierea momentului când va veni pe lume bebeluşul poate fi înlăturată dacă mergi la un medic terapeut, specializat în astfel de pro-bleme. E important să obţii sfaturi de la o persoană avizată şi să existe un specialist căruia să-i poţi spune orice îţi trece prin cap.

De încercat

Având în vedere că în această perioadă nu este indicat să iei pastile, pentru un somn cât mai bun apelează la remedii naturale! Bea o cană cu ceai de tei sau un pahar cu lapte cald înainte de culcare! Renunţă cu totul la cofeină şi la ciocolată în perioada sarcinii! Mănâncă seara foarte puţin şi ceva uşor! Încearcă să nu mai dormi pe spate! Chiar dacă nu vei avea somnul de dinainte de a fi însărcinată, cu siguranţă vei observa unele îmbunătăţiri.

Andreea Berecleanu a dezvăluit care este secretul unei vieți de cuplu fericite

Andreea Berecleanu a dezvăluit care este secretul unei vieți de cuplu fericite