Şi tu poţi găti raw vegan acasă! Reţete uşoare şi sănătoase de la Carmen Negoiţă

În încercarea de a avea pe masă o alimentaţie sănătoasă, Carmen Negoiţă s-a specializat în ultimele luni în dieta raw vegană.

O alimentaţie raw vegană presupune consumarea alimente naturale, fără zahăr sau aditivi, neprocesate termic, astfel încât să se păstreze cea mai mare parte din nutrienţi. Ţi se pare greu? Nici pe departe, ne asigură Carmen Negoiţă, care ne-a dezvăluit câteva reţete îndeajuns de simple pentru a fi realizate de oricine acasă.

“Puteţi prepara uşor budinca de chia. Se face din lapte de cocos sau migdale, în care se amestecă încet seminţele de chia până se face o pastă omogenă. Se serveşte cu rodie sau banană şi smochine. Apoi, pentru prânz sau cină, puteţi face rapid salate cu vlăstari, nuci, valeriană şi seminţe de dovleac. Vlăstarii se găsesc în supermarketuri. Mai puteţi încerca pasta de avocado cu crackersi dezhidradaţi, seminţe şi vlăstari, la care puteţi adăuga, pentru gust, usturoi sau ceapă verde”, a dezvăluit Carmen Negoiţă.

Nici în ceea ce priveşte micul dejun, lucrurile nu sunt mia complicate. “Amestecaţi în blender fulgi de ovăz, înmuiaţi în prealabil, cu seminţe, banană sau căpşuni, la care puteţi adăuga maca, un superaliment pe care îl găsiţi la plafar, pentru un plus de substanţe nutritive. Puteţi să mai adăugaţi, după gust, pudră de vanilie, pudră de roşcove sau scorţişoară. Este uşor de preparat şi săţios”, ne sfătuieşte femeia de afaceri, care şi-a deschis un restaurant specializat în alimentaţie raw vegană.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe unica.ro
Eva.ro
Loading...
Recomandari
Evz.ro
Doctorul Zilei
Glamour
Elle
Sfatul Medicului
Viva.ro
Mai multe din Vedete
Vă recomandăm: