Madonna, imaginea Dolce & Gabbana

De Andra Pecingina pe 10 noiembrie 2009

Se pare că Madonna este muza designerilor din întreaga lume. Dolce&Gabbana au anunţat că Madonna va fi imaginea noii lor colecţii pentru sezonul de primăvară-vară 2010.
Ea a mai fost implicată în campanii publicitare ale creatorilor internaţionali, de la Jean Paul Gaultier la Louis Vuitton şi acum adaugă o altă campanie pe CV-ul ei în industria modei.

Duo-ul de success Stefano Gabbana şi Domenico Dolce nu sunt la prima colaborare cu Madonna (51 ani).

La începutul anilor ’90 aceştia au creat costumele pentru turneul ei „The Girlie Show”, iar mai recent pentru turneul „Sticky and Sweet” care a inclus şi un concert în Bucureşti la mijlocul lunii august.

Designerii din spatele mărcii Dolce&Gabbana au declarat în cadrul revistei lor online Swide.com că „faptul că o avem pe Madonna cap de afiş în campania noastră este un vis devenit realitate”. 

Stefano Gabbana a făcut chiar el anunţul pe contul său de Twitter la începutul acestei săptămâni, spunând „Campania noastră cu Madonna este grozavă, dar nu vă pot spune mai multe!”

Colecţia Dolce&Gabbana pentru primăvară-vară 2010 a debutat la Săptămâna Modei de la Milano luna trecută şi suntem sigure că Madonna, chiar şi la vârsta de 50 de ani, va avea mare succes în fotografiile D&G realizate de celebrul Steven Klein în New York. Campaniile D&G au reputaţia de a fi mereu neobişnuit de senzuale.
Urmăreşte mai multe imagini cu Madonna în galeria foto de mai jos!

Foto: Northfoto, Hepta

Cum arăta Adelina Pestrițu în copilărie: "Îmi dau seamă cât de repede trecem prin viață"

Cum arăta Adelina Pestrițu în copilărie: "Îmi dau seamă cât de repede trecem prin viață"