Louis Vuitton îl angajează pe Tony Blair

De Andra Pecingina pe 12 ianuarie 2010

Suprinzător, dar adevărat! Tony Blair a devenit consultant pentru marele trust LVMH, proprietar al unor mărci de lux importante pe piaţa internaţională! Cotidianul Daily Telegraph a anunţat…
… că fostul prim ministru al Marii Britanii se alfă în negocieri cu bunul lui prieten Bernard Arnault, deţinătorul companiei LVMH şi cel mai bogat om din Franţa, pentru un salariu cu şase zerouri.
„Există un acord de principiu, însă nu a fost semnat nimic încă. El nu se va încadra în comitetul executiv ci va acţiona în calitate de consultant, lucrând direct cu domnul Arnault. Funcţia sa este probabil să presupună atragerea de noi clienţi”, a declarato sursă apropiată lui Tony Blair în legătură cu negocierea.

Grupul Moet Hennessy Louis Vuitton (LVMH) este proprietarul caselor de modă Louis Vuitton, Marc Jacobs, Donna Karan şi Givenchy, al mărcilor de parfumuri Christian Dior şi Kenzo, al mărcilor de şampanie de lux Krug şi Dom Perignon şi al brandurilor de ceasuri şi bijuterii Chaumet si TAG Heuer.

LVMH deţine si publicaţia economică „La Tribune”, revista lunară „Connaissance des arts” şi o serie de posturi de radio.

Ştirea nu este tocmai şocantă, în lumea modei au activat şi alţi politicieni, chiar dacă până acum doar la nivel de ambasadori ai unor mărci de lux.

Louis Vuitton îl angajează pe Tony Blair
Primul fost politician care a reprezentat o casă de modă a fost fostul preşedinte al URSS, Mihail Gorbaciov.

În 2007 Mihail Gorbaciov a fost imaginea genţilor de voiaj Louis Vuitton.

Gorbaciov este înfăţişat stând pe bancheta din spate a unei maşini alături de o geantă de voiaj cu iniţialele LV, iar pe fundal se poate vedea Zidul Berlinului.

Campania „The art of travel” dezvoltată de Louis Vuitton s-a concentrat pe promovarea brandului de lux.

Cel mai important nume care a fost legat strâns de lumea modei în SUA esteLouis Vuitton îl angajează pe Tony Blair Barack Obama.

El poate fi numit un brand, datorită designerilor americani care i-au făcut propagandă în timpul campaniei electorale.

Chiar şi designerul parizian Jean Charles de Castelbajac a surprins audienţa la Fashion Week cu o rochie imprimată cu chipul lui Obama şi ca accesorii două mânuşi cu mesajele „da” şi „nu” ca simboluri ale opţiunilor electorale.

V-am povestit şi cum Barack Obama a ajuns să fie imaginea unei mărci de îmbrăcăminte fără voia sa!

Acum ne întrebăm dacă în curând politicieni şi şefi de state vor fi în primele rânduri la cele mai importante prezentări de modă…

Foto: Northfoto, Imaxtree, arhivă

Cum arăta Adelina Pestrițu în copilărie: "Îmi dau seamă cât de repede trecem prin viață"

Cum arăta Adelina Pestrițu în copilărie: "Îmi dau seamă cât de repede trecem prin viață"