Logo pentru brandul turistic – varianta unica.ro

De Unica.ro pe 30 iulie 2010

A fost nevoie doar de două ore pentru realizare şi nu face subiectul unui logo muncit serios! Doar cât să înţeleagă şi publicul că nu e CHIAR atât de dificil să lucrezi la un logo.
Aceasta este părerea autorizată a designerului nostru, Vlad Andruş.

Mă deranjează la ceea ce au facut ei că, pe lângă plagiat, nu reprezintă România şi în niciun caz nu reprezintă pricipalul punct de interes:  nu vrem să vindem orice fel de munte, vrem să aducem în Romania aventurieri!

„România nu poate practica turism de masă” . Dacă nu practicăm turism de masă,  de ce arată logo-ul ca şi cum ar fi vorba de Ibiza?

Nu cred că e corect (şi cred ca mulţi îmi vor da dreptate) să nu băgăm în seamă Delta, de exemplu. Putem să facem nişte bani din turism până nu dispar toate speciile de păsări cu care încă ne mândrim, dar dacă studiul doamnei Udrea arată că facem mai mulţi bani cu munţii…hai să facem!

Carpathian Garden nu spune pentru toată lumea munte, nu ne interesează doar oamenii care au auzit de Carpaţi. Şi ce facem cu cei care nu ştiu, cum îi aducem în România? Găsim un simbol în direcţia asta, pentru că atunci când vede omul un pliant, să îl lovească din prima ca e vorba de munte.

Şi dacă tot sunt aventurieri, hai să aibă şi o doză de mister sau măcar să fie ceva mai serios decât un Ibiza party.

Am văzut că într-un mod forţat a fost introdus într-o anumită măsură şi tricolorul în logo-ul doamnei Udrea ceea ce nu mi se pare imperativ necesar.

Ca şi o concluzie: consider că fontul folosit în logo-ul doamnei Udrea este prietenos şi uşor recognoscibil, dar „împrumutarea” frunzei, lipsa simbolului care să spună clar munte şi culorile prea vii pentru direcţia care a fost stabilită în research-ul respectiv fac din logo-ul asta o investiţie cam mare: 940.000 de euro? Simt că trebuie să cer o mărire de salariu în curând!

Logo pentru brandul turistic - varianta unica.ro

Această propunere de logo pentru brandul turistic al României a fost realizată de designerul Vlad Andruş, cel care a „construit” şi unica.ro.

Care este destinația de „detoxifiere digitală” din România, inclusă într-un top internațional

Care este destinația de „detoxifiere digitală” din România, inclusă într-un top internațional