Cum să ai braţe ferme, în 4 paşi simpli

Le-ai neglijat în favoarea abdomenului sau a posteriorului? Acum a venit momentul să le acorzi atenţia cuvenită! Vezi cum să ai braţe ferme şi frumoase cu patru exerciţii simple!
Exerciţiul 1
Pentru exerciţiile pe care ţi le vom prezenta în con­tinuare trebuie să te înarmezi cu două gantere de câte un kilogram în fie­care mână. Cu braţele îndoite, coboară-le con­comitent spre exterior, până la nivelul coatelor. Mişcarea trebuie să fie lentă. Menţine această poziţie timp de 2 secunde şi apoi revino. Repetă exerciţiul de 15 ori.

Exerciţiul 2
Ţine mâinile pe lângă corp şi îndoaie braţul stâng spre umeri. Menţine 2 secun-de şi apoi revino uşor la po-ziţia iniţială. Execută ace-laşi exerciţiu folosind, de această dată, braţul drept. Repetă exerciţiul de 10 ori pentru fiecare mână.
Exerciţiul 3
Iată care este poziţia de la care trebuie să porneşti: picioarele depărtate, braţele în unghi de 90o faţă de corp. Ridică braţele, ast-fel încât palmele să fie deasupra capului. Trebuie să le menţii o secundă şi apoi să  revii la poziţia iniţială. Nu face mişcări bruşte, trebuie să lucrezi lent, pentru a simţi cum sunt solicitaţi muşchii. Repetă exerciţiul de 10 ori.

Exerciţiul 4
Lasă braţele în jos, ţinând ganterele lipite una de cealaltă. Ridică braţele, îndoind coatele şi aducând ganterele înspre bărbie. Atenţie la ridi­care, coatele trebuie să fie depărtate de corp. Menţine o secundă şi apoi revino la poziţia iniţială. Repetă exerciţiul de 15 ori.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe unica.ro
Jurnalul.ro
Observator.tv
Eva.ro
Loading...
Recomandari
Evz.ro
Doctorul Zilei
Glamour
Elle
Sfatul Medicului
Viva.ro
Mai multe din Sănătate
Vă recomandăm: