Cum să te trezeşti mai uşor de dimineaţă

De Sandra S. pe 08 ianuarie 2014

Se pare că persoanele care se trezesc dis-de-dimineaţă sunt mai pline de energie şi mai optimiste. Ba chiar, unele studii spun că ar fi şi mai sănătoase decât cele care dorm până târziu. Şi totuşi este destul de greu să nu opreşti alarma pentru încă 5-10 minute, doar ca să te trezeşti odată cu soarele…
În primul rând, cea mai bună soluţie şi la îndemâna tuturor ca să se poată trezi mai devreme este să te odihneşti cât ai nevoie. Dacă nu dormi destul ai tendinţa să mănânci mai mult, tensiunea creşte şi te mişti cu totul mai încet. Aşadar culcă-te mai devreme şi dormi într-o poziţie cât mai comodă pentru coloana ta. Iar ca să te trezeşti cât mai uşor, iată ce opţiuni mai ai:

Începe încet

Ţi-ai impus să te trezeşti de la 7 dimineaţa ca să poţi face tot ce îţi propui înainte să fugi la birou. Dar îţi este atât de greu să faci asta… pentru că nu eşti obişnuită cu orele matinale. Începe cu o oră rezonabilă, apoi mai scade câte 15 minute în fiecare zi până ajungi la cea dorită.

Nu mai amâna alarma

Ai crede că dacă amâni momentul în care te trezeşti cu câteva minute te-ai simţi mai bine, dar află că dacă tot amâni alarma îţi faci mai mult rău. Dacă adormi la loc nu apuci să te odihneşti, ci mai degrabă îţi stresezi organismul. Sănătos este să te trezeşti de cum sună alarma.

Nu sta pe loc

Câteva exerciţii de dimineaţă te energizează pe loc. Nu trebuie să te complici cu abdomene sau flotări, ci este de ajuns să faci un pic de stretching mai vioi şi eşti gata de ziua ce urmează.

Acordă-ţi cât mai mult timp

Cu cât vei avea mai puţin timp la dispoziţie, cu atât te vei simţi mai stresată şi îţi va fi mai greu să te trezeşti dimineaţa. Acordă-ţi destul timp să poţi savura micul dejun, să poţi alege hainele cu care te îmbraci şi aşa mai departe.

Ascultă muzică

Adună câteva melodii energice, pe care să le pui dimineaţa. Te trezesc din somn şi îţi dau o stare de bine.

Melania Medeleanu a născut un băiețel

Melania Medeleanu a născut un băiețel