„Ce Mâncăm!”, prima campanie națională, interactivă, care lupta împotriva obezității în rândul copiilor români

De unica pe 07 august 2018

BUCUREȘTI, 2018 – Asociatia Orașul Meu, Culorile Mele și Kaufland România lansează proiectul „Ce mâncăm!” (www.Orasul-Meu.com/Ce-Mancam), prima campanie cu acoperire națională de combatere a creșterii îngrijorătoare a ratei obezității infantile. Proiectul este conceput într-o manieră interactivă, pe înțelesul copiilor, pentru că obiceiurile care duc la un stil de viață sănătos se învață din copilărie. Astfel, micuții din grădinițele participante vor avea șansa să participe la ateliere creative, unde vor învăța despre beneficiile unei alimentații echilibrate, și la sesiuni interactive in care se vor juca și se vor familiariza cu un stil de viata sanatos. Grădinițele care doresc sa participe se pot înscrie  până la sfârșitul lunii august, prin email la adresa “nicoleta@orasul-meu.com”, sau printr-un mesaj pe facebook.com/OrasulMeuRomania. Proiectul va continua până la sfârșitul anului 2018.

"Ce Mâncăm!”, prima campanie națională, interactivă, care lupta împotriva obezității în rândul copiilor români

Conform rezultatelor unui studiu efectuat de Federația Română de Diabet pentru Ambasada Regatului Țărilor de Jos în România, rata obezității în rândul copiilor ajunge, în unele comunități, la 30%. În medie, aceștia mănâncă între mese de trei ori pe zi, adesea bomboane și gustări sărate. „Problema afectează mai mult băieții decât fetele și în special copiii de vârstă școlară„, mai arată studiul. Orașul Meu, Culorile Mele și Kaufland România și-au pus întrebarea: „Ce putem face pentru a contribui la a pune capăt epidemiei de obezitate și a avea copii mai sănătoși?” Proiectul „Ce Mâncăm!” promovează creșterea consumului zilnic de fructe și legume proaspete în cadrul grădinițelor participante și oferă familiilor un instrument interactiv pentru a-i determina pe copii să adopte un stil de viață sănătos.

"Ce Mâncăm!”, prima campanie națională, interactivă, care lupta împotriva obezității în rândul copiilor români

Orașul Meu, Culorile Mele și Kaufland România oferă grădinițelor participante materiale informative si educative destinate familiilor.  Astfel programul se desfășură nu numai la grădiniță, dar și acasă și în familie – formula de succes pentru o viață sănătoasă, pentru fiecare copil!

"Ce Mâncăm!”, prima campanie națională, interactivă, care lupta împotriva obezității în rândul copiilor români

Orașul Meu, Culorile Mele este un ONG românesc care și-a luat angajamentul de a contribui la îmbunătățirea calității vieții copiilor și a familiilor de toate tipurile, din România. Cu ajutorul partenerilor, Orașul Meu, Culorile Mele a investit în renovarea centrelor de plasament, a secțiilor de pediatrie și a spațiilor de așteptare din cadrul spitalelor pentru copii din București și din țară, a conceput cel mai mare proiect de Terapie prin Artă desfășurat în România pentru a minimiza impactul negativ al spitalizării pe termen lung asupra copiilor cu afecțiuni cronice, a organizat petreceri și a oferit cadouri copiilor de Paște, Ziua Copilului, Moș Nicolae și Moș Crăciun. Puteți vizita site-ul nostru la www.Orasul-Meu.com

"Ce Mâncăm!”, prima campanie națională, interactivă, care lupta împotriva obezității în rândul copiilor români

Lidia Buble, dezvăluiri din copilărie: "Mi se părea ceva anormal să adorm fără să iau bătaie"

Lidia Buble, dezvăluiri din copilărie: "Mi se părea ceva anormal să adorm fără să iau bătaie"