Ea e vedeta cu cele mai frumoase picioare din țară

De Simona Josan, pe Ultimul update Vineri, 21 august 2015, 15:21
Longiline, tonifiate, drepte și... fără celulită. Aceasta pare să fie formula câștigătoare ca să ai picioare fără cusur, iar o vedetă de la noi a reușit această ”performanță”. Este vorba de Adelina Pestrițu care, de când a început serios antrenamentele la sală, arată ireproșabil, așa cum se poate observa în câteva imagini postate de vedetă pe Facebook.

Oglindă, onglinjoară, care sunt cele mai frumoase picioare de vedetă din țară? Ei bine, dacă analizăm fotografiile postate de Adelina Pestrițu pe contul ei de Facebook, se poate spune că ea este câștigătoarea titlului. Îmbrăcată într-o cămașă albă, încălțată cu adidași trendy, bruneta debordează de veselie și de… senzualitate, afișând o pereche de picioare aproape de perfecțiune: subțiri, drepte și tonifiate. Iar bronzul dobândit în timpul vacanțelor de anul acesta nu face decât să contureze și mai bine supelețea gambelor și a coapselor.

 

Vrei să ai picioare frumoase la fel ca ale Adelinei? Iată câteva exerciții care te vor ajuta!

  • Războinica III

Este un exercițiu yoga care are dublu beneficiu: tonifică nu doar picioarele, ci și abdomenul.

Ce ai de făcut? Stai dreaptă, cu picioare unul lângă altul, după care ridică piciorul stâng, cu talpa perfect întinsă, punându-ți greutatea corporală pe dreptul. Apleacă-te în față cu toracele și capul, în așa fel încât să formezi o linie orizontală perfectă, ținându-ți ambele brațe întinse înspre spate. Respiră și inspiră de cinci ori în această postură, după care revino lent la poziția inițială.  Schimbă piciorul și repetă figura.

  • Genuflexiuni cu scaunul

Este o mișcare perfectă pentru începătoare și cu siguranță chiar în acest moment stai pe aparatul de bază al acestui exercițiu. Așază-te cu spatele la scaun, lăsând o ușoară dinstanță între tine și mobilier. Lasă-ți greutatea corporală pe călcâie și apleacă-te ușor, până când simți că posteriorul tău atinge șezutul scaunului. Ridică-te și repetă mișcarea! Fă trei seturi a câte 15 repetări.

  • Fandări

Așază-ți piciorul stâng în spate, în lateral, iar dreptul poziționează-l în față. Lasă-te ușor în jos, astfel încât să-ți simți greutatea în picioare, mai ales în coapse, și îndoaie ambii genunchi.  Dreptul trebuie să formeze un unghi de 90 de grade. Repetă mișcarea de 10-15 ori, a câte trei seturi.

Urmăreşte cel mai nou VIDEO încărcat pe unica.ro
Urmărește-ne pe Google News
Primești pe e-mail cele mai importante articole apărute pe Unica.ro!