4 mituri despre slăbit și despre cremele de slăbit

Despre slăbit circulă atât de multe mituri încât, dacă nu te informezi temeinic înainte de a începe o dietă, riști să pierzi timp și energie în zadar. Vom vedea în continuare care sunt cele mai des întâlnite mituri despre slăbit și care este adevărul despre ele. 

  1. Ca să slăbești trebuie să renunți la grăsimi

Multe femei își imaginează că, din moment ce vor să scape de grăsimea corporală, trebuie să renunțe la grăsimea din alimentație. De fapt, lucrurile nu sunt chiar așa de simple. Corpul nostru produce grăsime foarte multă din carbohidrați – cereale, zahăr. Mai mult, aceștia favorizează inflamația cronică, ceea ce produce celulită. Mai multe studii au dovedit că dietele bogate în grăsimi și sărace în carbohidrați – de exemplu dieta ketogenică – au rezultate foarte bune când vine vorba de slăbit.

Chiar dacă consumi și grăsimi, și carbohidrați, atâta timp cât caloriile arse sunt mai multe decât cele pe care le mănânci, cu siguranță vei slăbi.

  1. Dacă transpiri, înseamnă că slăbești

Sigur ai observat în parc sau la sala de fitness oameni care fac sport îmbrăcați foarte gros crezând că așa vor slăbi mai mult. De asemenea, mulți consideră că sauna ar fi o metodă eficientă de a slăbi sau de a elimina celulita. Nimic mai fals! Atunci când transpirăm pierdem doar apă și minerale, deci cu cât transpiri mai mult, cu atât ești mai deshidratată. Evident, grăsimea nu poate ieși prin pori, deci nu poți slăbi doar pentru simplul fapt că transpiri. Dacă, după un antrenament intens în timpul căruia ai transpirat mult, te-ai cântărit și ai constatat că ai pierdut câteva sute de grame, acest lucru se explică prin faptul că ai eliminat apa din corp.

  1. Cremele de slăbit nu sunt eficiente

Evident că există și creme sau tratamente cosmetice care nu au niciun efect împotriva depozitelor de grăsime. Însă cremele de slăbit corect formulate, care conțin ingredientele potrivite, sunt destul de eficiente în a arde grăsimile localizate. Astfel, aplicând un asemenea produs de două ori pe zi, în timp ce ții o dietă sănătoasă și faci puțină mișcare, vei observa, în numai câteva săptămâni, că se reduce vizibil circumferința taliei, a șoldurilor și a coapselor. În plus, aspectul pielii va fi mai ferm, iar celulita mai puțin vizibilă.

  1. Micul dejun e cea mai importantă masă a zilei / ce mănânci la micul dejun nu îngrașă

Nu contează în ce moment al zilei consumi un anumit aliment. 400 de calorii îngrașă la fel de tare, fie că le mănânci la micul dejun, fie că le mănânci la cină. Ba mai mult, studiile recente au descoperit că pauzele lungi între mese ajută foarte mult la arderea depozitelor adipoase – este ceea ce americanii numesc ”intermittent fasting”, adică un fel de post negru intermitent. Așadar ai mai multe șanse să slăbești dacă sari peste micul dejun, cu condiția ca celelalte mese ale zilei să fie sănătoase și cu conținut scăzut de calorii.

Recomandari
Mai multe din Frumuseţe
Vă recomandăm: