275.000 de euro stransi la Festivalul Brazilor de Craciun

In cadrul celei de-a IX-a editii a Festivalului Brazilor de Craciun au fost stransi 275.000 de euro, ce …

In cadrul celei de-a IX-a editii a Festivalului Brazilor de Craciun au fost stransi 275.000 de euro, ce vor sprijini programele Salvati Copiii de ajutorare a copiilor din Romania care traiesc sub limita saraciei. In cadrul Galei prezentate de Andi Moisescu si Andreea Raicu, au fost stranse fonduri din biletele de tombola, sponsorizarile pre-eveniment si din cadrul licitatiei celor 23 de braduti creati in exclusivitate de designeri si copiii de la Salvati Copiii.

Cea mai mare suma de 17.000 euro a fost licitata pentru bradutul creat de Oxette, prin generozitatea companiei Henkel Romania. Bradul Oxette a fost creat cu gandul la Craiasa Zapezii si la un bal de gheata elegant si sclipitor. Bradul se numeste “Visul unei nopti de iarna”, si este prevazut cu un suport din otel, acoperit cu foita de argint pe care au fost prinse cristale Swarovski si diferite alte pietre semipretioase.

In cadrul Galei Festivalului Brazilor de Craciun 2009, 6 personalitati remarcabile implicate activ in sprijinirea organizatiei Salvati Copiii, au primit distinctia de ambasador al organizatiei Salvati Copiii. Diplomele de onoare au fost primite de Marius Ivan, Sorin Popa (Director General Adjunct BRD-Groupe Societe Generale), Camelia Sucu (compania Class Living), Dominic Bruynseels (Presedintele BCR Romania), Ilie Nastase si Liviu Sfrija (Presedintele Henkel Romania).

Cele mai mari sume au fost oferite de compania Henkel Romania, care a oferit un total de 44.000 de euro, BCR – 36.000 de euro si de omul de afaceri Marius Ivan, care a oferit 32.000 de euro.

Ca in fiecare an, designerii au avut surse de inspiratie inedite pentru a recrea bradul de Craciun, cu intentia de a asigura un Craciun mai fericit si un viitor mai frumos pentru copiii defavorizati. Una dintre cele mai elegante idei a apartinut Irinei Schrotter si Andreei Raicu, cu sprijinul domnului profesor Dragos Patrascu, bradutul reprezentand un obiect de arta contemporana, realizat sub forma unei sculpturi elegante. Capodopera reprezinta un elogiu adus unuia dintre elementele naturii, conul, strans legat simbolic de bradul de Craciun, ce va completa si intregi spatiul in care va fi amplasat.
Rita Muresan a realizat Copacul fermecat, in care locuiesc toate zanele naturii. „Iarna, el este plin de de zapada si seamana cu un copac de clestar. Toata ziua, zanele ocrotesc natura, iar seara se odihnesc in acest copac, istovite. Munca de peste zi a zanelor este din ce in ce mai grea, pentru ca oamenii au uitat sa ocorteasca natura.”, a declarat Rita Muresan, care, prin bradutul creat a dorit sa atentioneze asupra mediului inconjurator in care traiesc copiii. Zanele au fost realizate dintr-o serie limitata de globuri pentru pomul de iarna, fiind lucrate manual.

Inspirata de basme si povesti a fost si Kristina Dragomir. Sursa de inspiratie pentru sfesnicul de cristal sub forma unui brad impodobit a fost Craiasa Zapezii, de Hans Christian Andersen, creatoarea dorind sa asocieze frigul cu caldura, prin lumanarile ce vor arde in sfesnic.

Un alt concept creativ a fost al Anei Wagner, bradutul fiind realizat sub forma unei rame de tablou cu zece globuri unicat, lucrate manual, prinse in ea.

Confectionat din materiale textile colorate, bradutul designerului Lena Criveanu reprezinta un simbol al dorintelor.

Bradul original al designerului de pantofi si accesorii, Mihaela Glavan, este o evocare a Bucurestiului interbelic.

Salvati Copiii a prezentat un brad pictat din materiale textile pe un sevalet si ornat cu pietre pretioase, la care au lucrat copiii din centrele educationale.

Planurile Salvati Copiii sunt de a folosi aceste fonduri in 2010 pentru a sprijini peste 3.000 de copii si familiile lor, de a-i integra, prin programe de educatie, in societate si de a le oferi o copilarie mai fericita.

Editia din 2009 a Festivalului Brazilor de Craciun a avut ca parteneri nume precum: Banca Comerciala Romana (partener strategic Salvati Copiii), Intesa Sanpaolo Bank (sustinator Salvati Copiii), BRD-Groupe Société Générale si Henkel Romania (sponsori principali), OTP Bank, TTS, Raiffeisen Bank si Kaufland (sponsori secundar), Germanos, Carrefour, Oscar Downstream, City Business Centre Timisoara, Apa Nova si Romtelecom (sponsori).

Urmăreşte cel mai nou VIDEO incărcat pe unica.ro
Jurnalul.ro
Observator.tv
Eva.ro
Loading...
Recomandari
Evz.ro
Doctorul Zilei
Glamour
Elle
Sfatul Medicului
Viva.ro
Mai multe din Modă
Vă recomandăm: